Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.

Username
  

Password
  





Search Forums

(Advanced Search)

Forum Statistics
» Members: 606
» Latest member: Leonidas
» Forum threads: 686
» Forum posts: 5,699

Full Statistics

Online Users
There are currently 51 online users.
» 0 Member(s) | 49 Guest(s)
Bing, Google

Latest Threads
Tahe Marine Titris 16 με ...
Forum: Αγγελίες
Last Post: stelios
11 hours ago
» Replies: 1
» Views: 7
Tahe Marine Reval Mini (L...
Forum: Αγγελίες
Last Post: stelios
Today, 09:12 AM
» Replies: 0
» Views: 7
Καγιάκ για οικογένεια
Forum: Περί καγιάκ
Last Post: stelios
Today, 08:58 AM
» Replies: 4
» Views: 219
Αγορά Καγιάκ
Forum: Παρουσίαση - Αξιολόγηση
Last Post: stelios
Today, 08:51 AM
» Replies: 1
» Views: 1,057
Κατασκευή κουπιού γροινλα...
Forum: Ιδιοκατασκευές
Last Post: stelios
Today, 08:45 AM
» Replies: 7
» Views: 3,741
Βιβλιογραφία
Forum: Γενικά
Last Post: stelios
Today, 08:39 AM
» Replies: 14
» Views: 5,324
CNC Vember Expedition (cu...
Forum: Ιδιοκατασκευές
Last Post: thanassis
06-02-2020, 06:40 AM
» Replies: 12
» Views: 1,792
Στεγανοποίηση kayak hatc...
Forum: Ιδιοκατασκευές
Last Post: thanassis
05-30-2020, 08:57 AM
» Replies: 3
» Views: 371
Σχεση υψους/βαρους και πω...
Forum: Περί καγιάκ
Last Post: orck
05-05-2020, 09:28 PM
» Replies: 4
» Views: 902
Free kayak plans ( cncka...
Forum: Ιδιοκατασκευές
Last Post: thanassis
03-18-2020, 08:40 AM
» Replies: 3
» Views: 2,169

 
  Tahe Marine Titris 16 με πηδάλιο - 590€
Posted by: stelios - Today, 09:31 AM - Forum: Αγγελίες - Replies (1)

Μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση ιδανικό τόσο για μονοήμερες όσο και πολυήμερες εκδρομές.
58 εκατοστά φάρδος, 4.95 μέτρα μήκος με πηδάλιο. Ιδανικό για κάποιον που ξεκινά το θαλάσσιο καγιάκ και θέλει κάτι εύκολο στη χρήση.

Κάνει ελάχιστο weather cocking και τις περισσότερες φορές δεν χρειάζεται καν το πηδάλιο.
Το συγκεκριμένο μοντέλο αρχικά ήταν της εταιρίας Robson την οποία και αγόρασε στην πορεία η Tahe Marine.



Print this item

  Tahe Marine Reval Mini (Low Volume) - 590€
Posted by: stelios - Today, 09:12 AM - Forum: Αγγελίες - No Replies

Χρώματος πορτοκαλί σε πολύ καλή κατάσταση. Το deck είναι σαν καινούργιο, η γάστρα έχει κάποιες γραατσουνιές από τη χρήση αλλά τίποτα που να χρίζει επιδιόρθωσης ή να σας δημιουργήσει πρόβλημα.
Κάθισμα, σχοινάκια, bungee, στεγανά, skeg δεν χρίζουν καμίας επιδιοόρθωσης/αλλαγής.

To καγιάκ είναι 54 εκατοστά στο φάρδος, 4.90 μ μήκος. Αναλυτικά χαρακτηριστικά μπορείτε να δείτε στην σελίδα της Tahe εδώ

Είναι κατάλληλο για κωπηλάτες από 1.50-170 (πάνω κάτω) και όχι πάνω από 70-75 κιλά.

Τιμή 590€

Αν είστε Κρήτη μπορείτε να το δοκιμάσετε, αν όχι το στέλνω Πειραιά με επιπλέον 20€ αν το αγοράσετε.

Print this item

  Καγιάκ για οικογένεια
Posted by: mare96 - 06-18-2020, 08:20 AM - Forum: Περί καγιάκ - Replies (4)

Παιδιά συγχαρητήρια για το μεράκι σας και την προσπάθεια να μοιράζετε αφειδώς πληροφορίες ειδικά σε κάποιους σαν εμάς που δεν έχουμε καμία επαφή με το αντικείμενο. Η μόνη επαφή με τη θάλασσα είναι οι καλοκαιρινές διακοπές με την οικογένεια, λίγο ψευτο-ψάρεμα και λίγο ψευτο-ψαροτούφεκο.  Φέτος αποφάσισα να επεκτείνω τις δραστηριότητες σε ένα ψευτο-καγιάκ δλδ σε ένα πλαστικό sit on top που θα χωράει μια οικογένεια με δύο μικρά παιδιά 6 και 9 ετών κυρίως για βόλτες κοντά στην παραλία.

Η πρώτη και βασική προτεραιότητά μου είναι να είναι ασφαλές, που σημαίνει καλή ποιότητα του καγιάκ και προμήθεια όλων των παρελκόμενων σωστικών. Διαβάζοντας εδώ και μαθαίνοντας, το αρχικό budget συνεχώς διευρύνεται με απαραίτητα περιφερειακά όπως το καρότσι μεταφοράς και η σχάρα αυτοκινήτου. Η τελευταία θα είναι τύπου J διότι δίπλα της θα πρέπει να χωράει και μια μπαγκαζιέρα thule.

Εκτός του οτι ψάχνω να βρω πληροφορίες από το ίντερνετ, πέρασα από το cannibals kayak γνωρίστηκα με τον ευγενέστατο Σταύρο οποίος αφιέρωσε πολύ χρόνο για να απαντήσει σε πολλές από τις απορίες μου και τον ευχαριστώ δημόσια. Εκεί είδα διάφορες ποιότητες και χαρακτηριστικά οπότε μου δημιουργήθηκαν νέες απορίες.

Ασφάλεια: Η εμπειρία μου με οποιοδήποτε πλεούμενο είναι μηδαμινή και με προβληματίζει λίγο κατά πόσο το πλάτος που θα είναι περίπου 0,88m θα είναι ασφαλές για αναποδογυρίσματα. Χρειάζεται κάποιου είδους τεχνική/εξάσκηση/εμπειρία ή είναι εξαρχής ασφαλές να ανεβάσω παιδιά πάνω;
Εκτός από σωσίβια για όλους, μπλουζάκια uv, καπέλα, σουγιά, σκοινί και βατραχοπέδια (μη γίνει καμιά στραβή με τα κουπιά) από την εμπειρία σας τι άλλο είναι καλό να έχω μαζί μου;

Ποιότητα υλικού: Η διαφορά ποιότητας επώνυμο vs κινέζικο είναι χαοτική; Δλδ το πλαστικό θα αντέξει/αλλοιωθεί/ξεθωριάσει/αστοχήσει πχ μετά από 5 χρόνια έναντι 10; To πάχος του υλικού ή ο τρόπος κατασκευής (κάπου διάβασα για με μέθοδο με περιστροφή? άλλα δεν τη συγκράτησα) έχουν μεγάλη διαφορά; Πχ το public (ναι το βιβλιο-ηλεκτρονικό κατάστημα) πουλάει παρεμφερές εμφανισιακά καγιάκ με 2 καθίσματα και 2 κουπιά 530e. Φαντάζομαι από την τιμή ότι πρόκειται για κινέζικο οπότε η ερώτηση είναι αν τα ~200e διαφορά από ένα επώνυμο έχουν νόημα για τη χρήση που το θέλω;

Μεταφορά στο δρόμο: Το αυτοκίνητο έχει αρκετό μήκος 4,8m ώστε να καλύψει ένα καγιάκ περίπου 3.9m χωρίς να προεξέχει μπρος-πίσω. Σκέφτομαι για τις σχάρες malone j pro 2 οι οποίες θα στηρίζουν το καγιάκ σε μια κεκλιμένη θέση. Επειδή δεν έχω ξανα-μεταφέρει κάτι τόσο μεγάλο και ογκώδες εκτός από το καλό δέσιμο πάνω στις μπάρες/σχάρες και μπρος πίσω είναι κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω; Υπάρχει κάποιο θέμα που το καγιάκ θα βρίσκεται στην άκρη μιας και τον περισσότερο χώρο θα καταλαμβάνει η μπαγκαζιέρα;


Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον κάτσει να διαβάσει το παραπάνω σεντόνι και δυο φορές ευχαριστώ σε όποιον απαντήσει! Big Grin

Print this item

  Στεγανοποίηση kayak hatch
Posted by: paxjohn - 05-26-2020, 03:35 PM - Forum: Ιδιοκατασκευές - Replies (3)

7 σχεδον χρόνια μετά την πρωτη επαφή μετο νερό ,ήρθε η ώρα  για μια εκτεταμένη συντηρηση. 
Ενα απο τα πιο εκνευριστικά προβλήματα στα ξύλινα καγιακ  ειναι η ανεπιτυχής  στεγανοποιηση των ταμπουκιών .
Γενικά δεν έβαζε πολύ ,αλλά σε τούμπα η σε βόλτα με κύμα αρκετό ωστε που σκεπάζει το καγιακ .  πάντα είχα να αδειαζω στο τέλος της βόλτας .
Ψαχνοντας λοιπόν για καινουργια λάστιχα  , έπεσα πάνω στην τεχνική που αναφέρετε στο 
https://pacificwoodenboats.com/2016/12/1...atch-seal/

Το εχει δοκιμάσει κάποιος ??



Attached Files Thumbnail(s)
   
Print this item

  Σχεση υψους/βαρους και πως επιλεγω το καταλληλο καγιακ
Posted by: orck - 03-28-2020, 07:48 PM - Forum: Περί καγιάκ - Replies (4)

Καλησπερα,
Θα ηθελα ενα μπουσουλα στο πως επηρεαζει το υψος και το βαρος του κωπηλατη για το μεγεθος η/και τυπο του καγιακ που πρεπει να επιλεξει.
Εχω διαβασει εδω μεσα αρκετες φορες σε ερωτησεις αρχαριων οσοι προσπαθουν να βοηθησουν να ρωτανε το υψος και το βαρος του ενδιαφερομενου.

1) Εστω οτι η εταιρια που μας ενδιαφερει δεν δινει λιστα με κιλα (εχω βρει μονο την Seabird να δινει ευρος κιλων) τι κανουμε; Πως επιλεγουμε;
2) Οσο μεγαλυτερο τοσο μεγαλυτερο water line και αρα πιο ξεκουραστο/γρηγορο;
3) Ολα αυτα ισχυουν για τα sit in μονο η και για τα sit on;

Print this item

Smile CNC Vember Expedition (custom made)
Posted by: stelios - 03-18-2020, 10:17 AM - Forum: Ιδιοκατασκευές - Replies (12)

Καλημέρα σε όλους/ες,

Έπειτα από αρκετά πειράματα, σημαντικές αλλαγές (μόνο το hull/γάστρα κρατήσαμε) και αρκετό χρόνο βρέξαμε πριν μερικές μέρες το CNC Vember Expedition.

   

Το καγιάκ ξαναμπήκε στο εργαστήριο για περαιτέρω εργασίες (προσθήκη επιπλέον υαλοϋφάσματος) μιας και κάποια σημεία θέλουν επιπλέον ενίσχυση για να αντέξει στη βάρβαρη χρήση που το προορίζω  Tongue

Οι αλλαγές που έχουν γίνει εκτός σχεδίου είναι οι εξής:

  1. Τα bulkheads έχουν κλίση ώστε στις διασώσεις (self rescues) να φεύγει το νερό άμμεσα χωρίς καν να χρειάζεστε βοήθεια από άλλο καγιάκ
  2. Το cockpit έχει γίνει εντελώς διαφορετικό, με τα braces να αποτελούν κομμάτι του rim χωρίς να προεξέχουν (σαν τα NDK αν έχει κωπηλατήσει κάποιος). Απότέλεσμα μακράν καλύτερη εργονομία και ευκολότερος χειρισμός στο edging/eskimo roll κτλ.
  3. Αυτοσχέδιος μηχανισμός skeg με αρκετό κενό ώστε να μην "κολλάει" με μικρά πετραδάκια/χαλίκι. Εξολοκλήρου ξύλινος με μόνο το συρματόσκοινο μη ξύλινο φυσικά
  4. 3 στεγανά καπάκια όλα με rim & hatches από την Kajaksport. Το day hatch έχει γινει μεγαλύτερο από τα περισσότερα μοντέλα του εμπορίου με αποτέλεσμα να μπορείτε να βγάζετε/βάζετε εύκολα ακόμη και κάμερα τύπου/διαστάσεων DSLR.
  5. Footpegs από την Sealect ή επιλογή για custom bulkhead με foam ακριβώς για το σωματότυπο σας.
  6. Πλήρως εξοπλισμένο με deck fittings, σχοινί κατά μήκος του καγιάκ και ελαστικά σχοινάκια (bungees) ενδιάμεσα.
  7. Minicell foam κάθισμα & πλάτη (backrest) πλήρως ρυθμιζόμενα.
  8. Χερούλια περασμένα με ειδικό τρόπο μέσα από τη γάστρα και όχι τοποθετημένα με βίδες για ασφαλή και εύκολη μεταφορά.
Ότι εξάρτημα δεν έχουμε κατασκευάσει έχουμε χρησιμοποιήσει τα καλύτερα δυνατά (Sealect, Kajaksport κτλ) οπότε και το κόστος έχει ανεβεί αρκετά από άλλα υλικά που διάβαζα ότι χρησιμοποίησαν άλλοι φίλοι του φόρουμ.
Από ξύλο χρησιμοποιήθηκε οξιά και κόντρα πλακέ. Το επόμενο θα γίνει με κέδρο.
   
   
   
   
   
   


Αν σας βγάλει ο δρόμος στην Κρήτη επικοινωνήστε να το δοκιμάσετε.

Καλές κουπιές!

Print this item

  ...ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ....
Posted by: thanassis - 03-16-2020, 08:28 AM - Forum: Περιστατικά - Replies (2)

Έτσι για να σπάσουμε λίγο τη μαυρίλα.....

Παρασκευή κ 13, μπαίνω στη λίμνη μου για τη γνωστή προπόνηση των 12χιλ. στο επάνω μέρος της. Αφού ολοκληρώσω τη στροφή στην πυραμίδα αποφασίζω να προσεγγίσω την εκβολή του Κομψάτου για να δώ εάν υπάρχει καμιά αποικία πουλιών. Απο πίσω μου ακούω το βόμβο μιας μηχανής. Βαρκούλα (μπανιέρα) μισοβυθισμένη με 2 παπούδες με πλησιάζει.

 Ο ... έχων το γενικό πρόσταγμα, χειριστής του σκάφους: "ρε παλικάρι, σε κυνηγάμε κάνα τέταρτο, δεν μπορούμε να σε φτάσουμε...(λογικό ....), μόνο με το κουπί πηγαίνει έτσι αυτό?"

Αφού οριακά καταφέρνω να ελέγξω την έπαρση και να μην του πω ότι είμαι ο ένας μοναδικός και ανεπανάληπτος  champion της λίμνης, του απαντώ ότι  "ναι,  μόνο "με το κουπί πάει έτσι αυτό"....

....Και έρχεται ο δεύτερος έκ του πληρώματος να ξεκαθαρίσει την κατάσταση, καθότι πιο παρατηρητικός, πονηρός και δύσπιστος: "ρε Τάκη, ηλεκτρικό είναι ρε, αφού έχει και κοντέρ(GPS), από κεί το δουλεύει ρε.... κοίτα τα καλώδια(το κορδόνι του GPS)".

Αφοπλιστικά σηκώνω το GPS για να δεί ο θείος ότι δεν υπάρχει σύνδεση

..."Το παίρνει μαζί του ρε, σαν την μπούμα του Ανέστη(..νομίζω?..) είναι, βγαίνει και μπαίνει. Και δεν μου λές, θα ΄χει κανα δυο χιλιάρικα αυτό έ!"

Διαφορά πολιτισμών.......

Print this item

  Αρχαριος αποριες
Posted by: ANTONISGHK - 01-10-2020, 08:09 AM - Forum: Περί καγιάκ - Replies (4)

Καλημέρα σε όλους και καλή χρονιά.Στο φόρουμ μπήκα πρώτη φορά χθες.Ασχολούμαι με το ψάρεμα με καλάμι απο την ακτη. Αυτός είναι και ο λόγος που ψάχνω ένα καγιάκ με το οποίο θα μπορούμε 2 άτομα να μεταφέρουμε τον εξοπλισμό μας σε κοντινά νησάκια (2-3 νμ το πολυ) με ασφάλεια.Αλλα είμαι παντελώς άσχετος απο καγιάκ.Διάβασα ήδη διάφορα θέματα αλλά δεν βρήκα κάτι ανάλογο με αυτό που με ενδιαφέρει.Θα ήθελα αν δεν σας κουράζω την γνώμη σας, τι καγιάκ να ψάξω με δεδομένο οτι κουβαλάμε καλάμια και εξοπλισμό (συνολικό βάρος μαζί με εμάς 200 κιλά). Παραληλλα θέλω να ξεκινήσω και τις πρώτες μικρές βόλτες στην θάλασσα εκτός ψαρέματος.Λόγω έλλειψης χώρου κλείνω σε φουσκωτό.Αλλα και πάλι λέω οτι είμαι παντελώς άσχετος.Ευχαριστώ προκαταβολικά για οποιαδήποτε βοήθεια.

Print this item

  Καγιακ Itiwit
Posted by: orck - 09-03-2019, 10:10 PM - Forum: Περί καγιάκ - No Replies

Σημερα ειχα την δυνατοτητα να δω στο καταστημα το παρακατω καγιακ της εταιριας Itiwit, η τιμη του για σκετο καγιακ με σακιδιο μεταφορας στα 250ευρω, δυο θεσεις καπου 3,5 μετρα. Σαν ποιοτητα κατασκευης μου αρεσε πολυ αλλα δεν μετραει και πολυ αυτο καθως τελικα τα μονα καγιακ που εχω δει και εχω δοκιμασει σε νερο ειναι αυτα που εχει στο παρκο Σταυρος Νιαρχος. Smile

Εχεις κανεις γνωση για αυτο;

[Image: inflatable_cruising_kayak_12_places_gree...f952641911]



https://www.youtube.com/watch?v=MtCwcTTtoC0



Attached Files Thumbnail(s)
   
Print this item

  Σαμοθράκη 2019
Posted by: thanassis - 08-26-2019, 11:12 AM - Forum: Ταξίδια - Replies (3)

Εδέησα μετά από 5 χρόνια και επανήλθα στο νησί(με το καγιάκ μου), μετά την περιπέτεια που είχα.
Εκκίνηση από Αλεξ/πολη φυσικα, το σκαφάκι στο καροτσάκι γεμάτο με πράγματα και προμήθειες και επιβίβαση στο πλοίο. Πλέον, μετά τα γεγονότα του 15αύγουστου είχαμε και επιλογές πλοίου. Χλιδή... Διάλεξα φυσικά το γρήγορο.
Ο καιρός, ο οποίος είναι πάντα πρόβλημα με απρόβλεπτους ανέμους και δυνατές ριπές .... διεγνωσθει καλός ανατρέχοντας στα γνωστά site. Από το πλοίο πάντως φτάνοντας ... διεγνωσθει ως το κλασικό 4άκι βορειοανατολικό. Να μην τα πολυλογώ, κατέβηκα, έσυρα το καγιάκ στη δίπλα παραλία από το λιμάνι στα 200-300 μέτρα περίπου, ετοιμάστηκα, κλείδωσα το trailer σε ένα στύλο εκεί κοντά και ξεκίνησα. Ξεκίνησα γύρω στις 18:00 και υπολόγισα ότι μπορώ να κινηθώ μέχρι τις 20:00 πριν σκοτεινιάσει για να έχω χρόνο και φως να στήσω την κατασκήνωση. Συγκεκριμένα το σχέδιο ήταν να φτάσω μέχρι τα Θερμά περίπου και ακόμα καλύτερα να κατασκηνώσω στον πύργο του Φονιά(το γνωστό ρέμα της Σαμοθράκης, είναι αυτό που γεμίζει τις βάθρες). Με τον αέρα και τη θάλασσα κόντρα, στις 20:15 περίπου βγήκα στα πλατάνια λίγο πρίν τα Θερμά. Εξόδους/παραλίες στη βόρεια πλευρά έχει παντού το νησί. Όλες όμως έχουν πέτρα, μικρή και μεγάλη. Σε συνδυασμό με τον αέρα και το κύμα θέλουν προσοχή. Διανυκτέρευση με καλό αεράκι, δύσκολο ύπνο λόγω του θορύβου (φταίει βέβαια και το ότι δεν τέντωσα καλά τη σκηνή) και εκκίνηση την επόμενη μέρα γύρω στις 10:00. Παρεπιπτόντως, δεδομένων των υψηλών θερμοκρασιών και του αέρα, το πόσιμο νερό είναι σοβαρό θέμα για εμένα. Κουβαλάω συνήθως 6-8 μπουκάλια για πόση και μαγείρεμα. Με δεδομένο ότι το νησί είναι αραιοκατοικημένο να πώ ότι προμηθευόμαστε όπου βρούμε και μπορούμε. Γέμισα τα μπουκαλάκια μου λοιπόν σε παρακείμενη ταβέρνα και ξεκίνησα.
Το σχέδιο ήταν να βρίσκομαι στο Βάτο πρίν τις 17:00, να στηθώ και να ξεκινήσω να ανεβαίνω το χείμαρρο κατά τις 18:00 για να φτάσω στα στενέματα και τις βάθρες. Στο λιμανάκι στα Θερμά και στο beach bar ο κόσμος λιγοστός. Το ίδιο και στις παραλίες μπροστά από το καμπιγκ "φυσικής διαβίωσης". Σταμάτησα στον πύργο του Φονιά για ξεκούραση. 3-4 κατασκηνωτές εκτελούσαν την πρωινή τους γιόγκα..... κλασικές εικόνες. Επόμενη στάση στο παρεκκλήσι της Αγ. Παρασκευής(...νομίζω...) γιατί λυσαξα για νερό. Γέμισα τα μπουκαλάκια μου από τη βρύση που υπάρχει και συνέχισα. Φαγητό μεσημεριανό(νούντλς....χεε..) σε μια εσοχή πριν του Κήπους. Υπάρχει μαντρί με πολύ καλή σκιά και νερό. Εδώ καθυστέρησα αρκετά. Έκανα το λάθος να φουσκώσω το πουφ που με συνοδεύει σε κάθε εξόρμηση. Μισή ώρα μετά δεν ήθελα να κουνηθώ. Τέλος πάντων, εκκίνηση και πάλι για να στρίψω στους Κήπους. Οι Κήποι είναι η τελευταία παραλία, το τελευταίο προσβάσιμο σημείο ανατολικά. Έχουν γκρί χοντρό κόκκο άμμου (πέτρα ντέ...), αέρα, και στο σημείο "μπερδεύονται" τα νερά. Μέχρι και το εκκλησάκι είχα κόντρα βορειοανατολικό, από το εκκλησάκι και μέχρι τους Κήπου αέρα πίσω μου και θάλασσα ήρεμη. Μετά τη στροφή είχα θάλασσα νοτιοδυτική και κάνα 4αράκι πίσω μου. Το τοπίο όμως σε αποζημιώνει. Δέος. Το Σάος κατεβαίνει απότομα στη θάλασσα είτε με σχεδόν κάθετες πλαγιές είτε με φαράγγια που κατεβάζουν ισχυρές ριπές αέρα. Στάση στο Γυάλι: χείμαρρος με πετρώδη παραλία. Στο Γυάλι με φωνάζει ένα τύπος από μικρό ιστιοφόρο, ο οποίος έκανε κι αυτός μόνος διακοπούλες, και μου πρότεινε να με ρυμουλκήσει γιατί με λυπήθηκε... Διαφορετικές κουλτούρες.... Μετά το Γυάλι ακολουθούν τα "Πανιά της Γριάς", θέση με άσπρες στρώσεις πετρωμάτων ανάμεσα στο μουντο γκρί του γρανίτη και κατόπιν καταρράκτης που χύνεται στη θάλασσα. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να πιω νερό. Άφιξη στο Βάτο κατά τις 18:30 Δεν έχει περπάτημα.
Εν τάχει να πούμε ότι στο Βάτο κατασκηνώνουν διάφοροι εναλλακτικοί οι οποίοι απολαμβάνουν τη γεωγραφία της περιοχής και αντλούν από την ... ενέργεια της (το τελευταίο δεν το αντιλαμβάνομαι αλλά το σέβομαι). Κυκλοφορεί πολύς κόσμος. Τα βράδια ανάβουν φωτιές και γενικά υπάρχει μια χαλαρή ατμόσφαιρα. Όταν το επιτρέψει ο καιρός φτάνουν διάφορες βάρκες και παλιότερα καραβάκι για ημερήσιες εκδρομές. Υπάρχει νερό σε σημείο κοντά στη θάλασσα. Ρωτήστε αν χρειαστεί.
Άφησα το καγιάκ στην ακτή και κατασκήνωσα ψηλότερα για να έχω και θέα. Δυστυχώς δεν είχα χρόνο για ν ανεβώ το χείμαρρο. Άν τύχει και βρεθείτε μην το χάσετε. Αφού σκοτείνιασε την έπεσα στην παραλία, με το πουφ μου φυσικά, και απόλαυσα την ξαστεριά και τη θέα προς την Ίμβρο. Ο φίλος με το ιστιοφόρο κουνιόταν αρκετά. Πρέπει να είχε καλό ανατολικό. Αργότερα αποχώρησε. Τον ξαναβρήκα την επόμενη μέρα στο λιμάνι της Καμαριώτισας. Ύπνο κατά τις 11 ΜΕ ωτοασπίδες γιατί η παρέα κοντά μου άκουγε ... ΚΑΙ τραγουδούσε Ινδικά τραγούδια.
Ξύπνησα κατά τις 06:30. Εμπρός από το Βάτο γινόταν χαμός: καμιά 10αρια δελφίνια είχαν μαντρώσει ένα κοπάδι ψάρια και τρώγαν. Για κανα 10λεπτο έμεινα να κοιτάω. Διάφοροι επίσης, κοιμόταν στην παραλία, 2-3 κάναν την πρωινή τους γιόγκα και διάφορα άλλα καθημερινά ...
Συμμάζεμα και αναχώρηση κατά τις 9.   Ά! Σήμα στο κινητό συνήθως δεν υπάρχει από το εκκλησάκι και μετά. Μιλάς τυχαία οπότε κατά βάση στέλνεις μηνύματα και ευελπιστείς για την απάντηση. Ενημερώθηκα λοιπόν ότι από το μεσημέρι της Πέμπτης θα σηκώσει 6αράκι οπότε και αποφάσισα να φύγω με τα καράβια είτε των 16:00 είτε των 18:00. Μετά το Βάτο νερό μπορείτε να βρείτε στην Παχιά άμμο. Είναι η μοναδική ευρείας κατανάλωσης παραλία με άμμο στο νησί. Είναι επίσης και το νοτιοδυτικότερο σημείο στο οποίο φτάνει δρόμος. Μετά την Παχιά άμμο ο αέρας γύρισε κόντρα ξανά με ριπές πλάγιες από τα φαράγγια. Όχι και οι καλύτερες συνθήκες για να χαλαρώσεις. Όπως και να ΄χει, στάση στο Λάκωμα, ξεκούραση, νερό στην ταβέρνα. Επόμενη στάση λίγο πρίν τη γλώσσα της Καμριώτισας(ανεμογεννήτριες για τους παλιούς). Δεν υπάρχει νερό εδώ. Γενικά η διαδρομή από Λάκωμα και μετά δεν έχει ενδιαφέρον. Η παραλία είναι μονότονη και με αρκετά παρατημένα μηχανήματα/βάρκες/σκουπίδια κτλ. Επανεκκινώ και στρίβω τη γλώσσα. Άλλος θεός από την ανατολική πλευρά. Ανακατεμένα νερά να σε ανεβάζουν/κατεβάζουν 1-1,5 μέτρο, μέχρι να πλησιάσω την ακτή. Έξοδος και λήξη του γύρου. Το καγιάκ φορτώθηκε και πάλι στο καροτσάκι, στο πλοίο και στην Αλεξανδρούπολη στο αυτοκίνητο που με περίμενε στο πάρκιγκ του λιμανιού.
Δυστυχώς φωτογραφίες δεν υπάρχουν. Το ενός τριμήνου "αδιάβροχο" κινητό μου Cubot KingKong (σσσσ....πιασάρικό έ!) πνίγηκε 3 μέρες πριν την εξόρμηση.

Print this item