05-02-2012, 05:55 AM
Όλοι από ανοιχτά ξεκινάμε, αλλά διαλέγοντας το πρώτο μας σκάφος μας αρκεί η προοπτική για βόλτες στις γύρω παραλίες.
Όταν ξεπεράσουμε αυτό το στάδιο και θελήσουμε πιο τολμηρές εξορμήσεις, σαν τα περάσματα και τους περίπλους νησιών, τι άλλο μας μένει παρά να αναβαθμίζουμε τους εαυτούς μας και τα σκάφη μας στις νέες απαιτήσεις.
Υπερεκτείνοντας αυθαίρετα κάποιες προδιαγραφές δεν λιγοστεύουμε τους κινδύνους, απλά αναλαμβάνουμε αστάθμητους κινδύνους.
Για χάρη της συζήτησης γύρεψα στη βιβλιογραφία τις προδιαγραφές των σιτ ον. Το όριο της επάρκειάς τους τοποθετείται στα 3 μποφώρ και 4 μόνο για το δίκοπο. Το αντίστοιχο όριο για τα (μονά) σιτ ιν ανεβαίνει στα 6. Φυσικά τα μποφόρ εννοούνται πάντα σε πλήρως ανεπτυγμένες θάλασσες.
Όταν ξεπεράσουμε αυτό το στάδιο και θελήσουμε πιο τολμηρές εξορμήσεις, σαν τα περάσματα και τους περίπλους νησιών, τι άλλο μας μένει παρά να αναβαθμίζουμε τους εαυτούς μας και τα σκάφη μας στις νέες απαιτήσεις.
Υπερεκτείνοντας αυθαίρετα κάποιες προδιαγραφές δεν λιγοστεύουμε τους κινδύνους, απλά αναλαμβάνουμε αστάθμητους κινδύνους.
Για χάρη της συζήτησης γύρεψα στη βιβλιογραφία τις προδιαγραφές των σιτ ον. Το όριο της επάρκειάς τους τοποθετείται στα 3 μποφώρ και 4 μόνο για το δίκοπο. Το αντίστοιχο όριο για τα (μονά) σιτ ιν ανεβαίνει στα 6. Φυσικά τα μποφόρ εννοούνται πάντα σε πλήρως ανεπτυγμένες θάλασσες.