Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ανάλυση ατυχημάτων, τραυματισμοί και θάνατοι με καγιάκ
#7
Στο sea kayaking θεωρώ ότι οι πιο πιθανές περιπτώσεις είναι οι εξής: 1. θάνατος από υποθερμία. Μην υποτιμάτε καθόλου αυτό το ενδεχόμενο. Το έχω ζήσει από πολύ κοντά -ευτυχώς με αίσια κατάληξη- και δεν πίστευα πόσο εύκολο είναι να χάσεις τη ζωή σου τόσο μα τόσο αβίαστα. Στις ελληνικές θάλασσες τα νερά είναι κρύα μέχρι και τέλη Mαϊου, οπότε προσοχή. 2. Ατύχημα με ταχύπλοο. Δυστυχώς, τα σκάφη μας είναι μικρά και δεν αφήνουν απόνερα, με αποτέλεσμα να μην ορατά σε αποστάσεις μεγαλύτερες του 1ν.μ., με διαυγή ατμόσφαιρα. Για ένα ταχύπλοο που κινείται με ταχύτητα >40kn, τα περιθώρια έγκαιρου προσδιορισμού και κατάλληλων ενεργειών είναι αρκετά στενά. Για αυτό χρειάζεται διαρκής εγρήγορση, ώστε αν αντιληφθούμε κάτι να έρχεται προς το μέρος μας, είτε να επικοινωνήσουμε προληπτικά μέσω vhf, είτε και να εκπέμψουμε κάποιο οπτικό σήμα (π.χ. με το κουπί όρθιο). Σε καμία περίπτωση δεν το αφήνουμε από τα μάτια μας και είμαστε έτοιμοι για παν ενδεχόμενο (προσωπικά έχω σκεφτεί ότι στην έσχατη περίπτωση που με έχει κεντράρει ταχύπλοο και δεν μπορώ να πάω πουθενά, μάλλον θα ρολάρω τελευταία στιγμή, ώστε να περάσει πάνω από τη γάστρα μου).

Ένα εξάρτημα που σώζει ζωές είναι το epirb, και θεωρώ ότι κάθε κωπηλάτης θα πρέπει να έχει πάνω του. Τα δευτερόλεπτα μετρούν αντίστροφα και είναι πολύτιμα από το σημείο του ατυχήματος και μετά.



[Image: paimei.jpg]

What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.
Reply


Messages In This Thread
Απ: Ανάλυση ατυχημάτων, τραυματισμοί και θάνατοι με καγιάκ - by Pai Mei - 12-18-2011, 09:28 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)