03-28-2016, 10:01 AM
Λοιπόν Ανδρέα, μια που το ΄φερε η κουβέντα. Από τότε που μας πήρε (οικονομικά) η κάτω βόλτα, ξεκίνησα να αποτιμώ τις ... επενδύσεις που έχω κάνει σε ανάλογα σπόρ με τα οποία ασχολήθηκα κατά καιρούς. Κορυφαία και πιο δαπανηρή η εμπλοκή μου με τη μοτοσυκλέτα. Το συμπέρασμα που καταλήγω (μάλλον όχι αβίαστα, με βάση τις οικονομικές συνθήκες), είναι ότι μπορείς ν΄απολάυσεις (πολύ κοντά) στο μέγιστο, αυτά που κάνεις χωρίς τη χρήση κορυφαίων υλικών/εξοπλισμού.
Σε προηγούμενο μήνυμα αναφέρω την ανταποδοτικότητα του εγχειρήματος. Σταθμίζοντας τις συνθήκες χρήσης του σκάφους, στη δικιά μου περίπτωση, εκτιμώ ότι αυτές οι προδιαγραφές κατασκευής καλύπτουν τις απαιτήσεις που θέτω.
Τώρα, η κατασκευή ενός καγιάκ με εξωτικά υλικά (χωρίς vacum δι εμε, δεν υπάρχει περίπτωση), είναι η μέγιστη επιλογή. Αξίζει όμως να μπείς στο, συγκριτικά, μεγάλο αυτό έξοδο? Βαθμός ανταπόδωσης? Μήπως είναι πιο ρεαλιστική μια κατασκευή με βασικά υλικά που καλύπτει στο ... 88% τις απαιτήσεις?? Και επίσης, το υπόλοιπο ... 12% μήπως τελικά κοστίζει πολύ και σε χρήμα και σε κόπο??
Σε προηγούμενο μήνυμα αναφέρω την ανταποδοτικότητα του εγχειρήματος. Σταθμίζοντας τις συνθήκες χρήσης του σκάφους, στη δικιά μου περίπτωση, εκτιμώ ότι αυτές οι προδιαγραφές κατασκευής καλύπτουν τις απαιτήσεις που θέτω.
Τώρα, η κατασκευή ενός καγιάκ με εξωτικά υλικά (χωρίς vacum δι εμε, δεν υπάρχει περίπτωση), είναι η μέγιστη επιλογή. Αξίζει όμως να μπείς στο, συγκριτικά, μεγάλο αυτό έξοδο? Βαθμός ανταπόδωσης? Μήπως είναι πιο ρεαλιστική μια κατασκευή με βασικά υλικά που καλύπτει στο ... 88% τις απαιτήσεις?? Και επίσης, το υπόλοιπο ... 12% μήπως τελικά κοστίζει πολύ και σε χρήμα και σε κόπο??