Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Composite ή πλαστικό
#1
  Καλημέρα σας,
                ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα μακρύ sit-inside για άθληση αλλά και τουρισμό. Θέλω να επιλέξω composite (fiberglass) αλλά με προβληματίζει η ευαισθησία τους κατά την είσοδο και έξοδο από το νερό σε άγνωστες παραλίες ειδικά όταν είναι φορτωμένο. Θα ήθελα τις απόψεις σας ώστε να βοηθηθώ μιας και δεν έχω καμία εμπειρία σε τέτοια σκάφη.

              Σας ευχαριστώ
Reply
#2
Μεγάλο και ωραίο θέμα ανοίγεις φίλε cycle  (αναρωτιέμαι αν το ψευδώνυμο σου αποκαλύπτει προϋφιστάμενη γνωριμία, χεχε...),  θα προσπαθήσουμε να σε βοηθήσουμε σε διαδοχικά βήματα.
Συνήθως όλοι ξεκινάμε από πλαστικά,  για μία μεγάλη σειρά λόγων,  και όσοι θέλουμε μεταπηδάμε στα συνθετικά μετά από 2- 3 χρόνια.
Για ξεκίνημα θα σου περιγράψω επιγραμματικά τον σπουδαιότερο -κατά τη γνώμη μου πάντα-  λόγο και αναλύουμε ότι θελήσεις στη συνέχεια.
Πριν λοιπόν εξοικειωθούμε με τις απαιτητικές τεχνικές προώθησης και πλοήγησης και κατασταλάξουμε στον τύπο του σκάφους που  ταιριάζει στα γούστα μας ή στη χρήση που θα του κάνουμε (μονοήμερες ή πολυήμερες εξορμήσεις,  εγκάρσιους διάπλους θαλασσών ή ακτογραμμές κλπ) αποφεύγουμε να δεσμευτούμε με μία ακριβή αγορά.
Η προστασία από τη φθορά,  που σε προβληματίζει,  αντιμετωπίζεται...
Reply
#3
Ό,τι κι αν επιλέξεις κάνε πολύ προσεκτική έρευνα αγοράς, διότι οι διακυμάνσεις στις τιμές είναι μερικές φορές εξωπραγματικές.

Τα πλεονεκτήματα του PE έναντι του FG, είναι το πολύ χαμηλότερο κόστος και η ανθεκτικότητα στην κρούση (πολύ μαλακό υλικό που παραμορφώνεται εύκολα, απορροφώντας την ενέργεια).

Τα FG από την άλλη υπερτερούν μακράν σε βάρος και ακαμψία, δίνοντάς τελείως διαφορετική αίσθηση στην πλεύση και κατά πολύ ανώτερες δυνατότητες στο νερό, ενώ έχουν και ικανοποιητική αντοχή στην κρούση καθώς και πανεύκολη επισκευασιμότητα.
[Image: paimei.jpg]

What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.
Reply
#4
Συμφωνω και με τους δυο φιλους σε οσα ανεφεραν. προσωπικα θα ελεγα να ξεκινησεις απο πολυαιθυλενιο για πολλους και διαφορους λογους. Οσο θα μαθαινεις και θα κωπηλατεις θα κατασταλλαξεις και θα μαθεις εκτενεστερα τι σου ταιριαζει και τοτε οταν θα εχεις χτισει ενα επιπεδο γνωσεων αλλα και εμπειριας, τα σκας και παιρνεις το πολυεστερικο ή κάρμπον καγιακ των ονειρων σου.  Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#5
Στίς Αγγελίες του σάιτ υπάρχουν πολύ καλά καγιάκ και πλαστικά και Fiberglass και σε πολύ καλές τιμές... Επίσης υπάρχει η δυνατότητα δοκιμής που θεωρώ ότι για την αγορά ενός καγιάκ είναι απαραίτητη..Για κάποιον που θέλει να αρχίσει στόν χώρο ένα ελαφρά μεταχειρισμένο πλαστικό σκάφος είναι ιδανικό κατά την γνώμη μου γιατί αντέχει περισσότερο στο στραπάτσο από τα λάθη του πρωτάρη. Στην πορεία μαθαίνεις, βλέπεις και κάνεις...Επίσης βοηθάς άλλους να προχωρήσουν και συνολικά το όλο άθλημα πάει μπροστά..
Πάντα ψηλά μένει η κορφή άν 'ειν και χιονισμένη,
Τόν βράχο δέρνει η θάλασσα μα πάντα βράχος μένει..
Reply
#6
To να μπεις και να βγεις διαρκουν λιγα λεπτα, οι διαδρομες που θα κανεις ωρες, για εμενα αξιζει η αγορα composite και ας απαιτει προσοχη.
Η ελαστικοτητα του πλαστικου σου κλεβει ενεργεια απο την κουπια σου και αυτο τα κανει λιγοτερο αποτελεσματικα.
Και τελος, παρτο τωρα που μπορεις γιατι σε λιγο βλεπω να μην περισσευουν
Reply
#7
Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες και ευχαριστώ όλους τους φίλους,
              από ό,τι έχω δει, το κόστος ενός composite σε κάποιες περιπτώσεις δεν έχει και τρομερή διαφορά. Η περίπτωση της δοκιμής σκάφους είναι μάλλον αδύνατη στην περίπτωσή μου γιατί διαμένω στην Κέρκυρα. Η εμπειρία μου περιορίζεται σε sit-on-top σκάφος. Κλίνω προς σκάφος composite αλλά η επιλογή συγκεκριμένου μοντέλου μάλλον θα είναι με βάση τις πληροφορίες μου από το internet και το ένστικτό μου.
Reply
#8
(10-08-2012, 05:16 PM)cycle link Wrote: Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες και ευχαριστώ όλους τους φίλους,
              από ό,τι έχω δει, το κόστος ενός composite σε κάποιες περιπτώσεις δεν έχει και τρομερή διαφορά. Η περίπτωση της δοκιμής σκάφους είναι μάλλον αδύνατη στην περίπτωσή μου γιατί διαμένω στην Κέρκυρα. Η εμπειρία μου περιορίζεται σε sit-on-top σκάφος. Κλίνω προς σκάφος composite αλλά η επιλογή συγκεκριμένου μοντέλου μάλλον θα είναι με βάση τις πληροφορίες μου από το internet και το ένστικτό μου.

Eχε υποψην σου μονο τα εξης. Αν ο σωματοτυπος σου ειναι μεγαλος επελεξε σκαφος shallow v hull για να χωρας ανετα στο κοκπιτ. Εγω με υψος 1.86 και βαρος 90-95 κιλα απλα δν χωραω ουτε κατα διανοια σε σκαφος με αλλου τυπου γαστρα ειδικα στα ποδια. Στο πλατος χωρανε σχεδον ολοι. Θα ελεγα οτι ενα κοκπιτ 80χ45 περιπου και πλατος σκαφους 55+ χωρα μεγαλη γκαμα σωματοτυπων απο υψος 1.75 εως 1.95 και βαρος απο 75 εως 100 κιλα! Καλη επιτυχια στην επιλογη σου. Αν επιλεξεις κατι γραψτο στο φορουμ μηπως γνωριζουμε λεπτομερειες και σε βοηθησουμε. Wink
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#9
Βρες ένα τρόπο να δοκιμάσεις ή τουλάχιστον να μπεις μέσα σε κάποιο γιατί η πιθανότητα να μην σου κάνει το σκάφος είναι μεγάλη.
Ρώτα και μένα που ξόδεψα περισσότερα από 2500+ ευρώ μέχρι να βρω κάτι της προκοπής επειδή δεν είχα δυνατότητα να ταξιδέψω λόγω υποχρεώσεων.
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)