Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΔΕΣΙΜΟ ΤΟΥ BIC SCAPA ΠΑΝΩ ΣΕ ΣΧΑΡΑ
#1
Καλησπερα στην παρεα. Θα ηθελα να ρωτησω το εξης...

Σε ενα αυτοκινητο με συνολικο μηκος 4,25, αν εχουμε σκαφος που το ξεπερναει σε μηκος, π.χ. το bic scapa που ειναι 4,40,
ειναι απαραιτητο να το δεσουμε κι απο μπροστα? Και πώς γινεται αυτο? Πιανοντας την πλωρη με τον γαντζο που εχουν τα αυτοκινητα για ρυμουλκηση?

Το βιβλιαρακι οδηγιων για τα 4 "τακουνια" που αγορασα (τα οποια και εφαρμοζουν στην t-track σχαρα που εχω στο αυτοκινητο) λεει οτι : "αν το μηκος ειναι μεγαλο, τοτε πιανουμε το σκαφος με εξτρα ιμαντες εμπρος και πισω".

Καθε βοηθεια πολυτιμη και δεκτη.

Ευχαριστω

Reply
#2
Βεβαιώσου πρώτα ότι ζυγίζεις το καγιάκ σε οριζόντια ως ελαφρά κεκλιμένη προς τα εμπρός στάση και χρησιμοποιείς σωστά τους ιμάντες πρόσδεσης.  Πρέπει να αγκαλιάζουν σκάφος και μπάρες σε σχήμα διπλού, ανάποδου U και το ελεύθερο άκρο του ιμάντα να ασφαλίζει την αγκράφα με 2-3 κόμπους.  Δεν χωράει κανένας διαφορετικός αυτοσχεδιασμός. 
Η αντιστήριξη εμπρός και πίσω βοηθάει να μην τραμπαλίζει το σκάφος πάνω – κάτω και ταλαιπωρεί τη σχάρα,  ή να μην ψαρεύει δεξιά – αριστερά και ζορίζεται η γάστρα στα τακούνια.  Δεν χρειάζεται να είναι σφιχτή,  ενώ σε καμία περίπτωση δεν διορθώνει λαθεμένο δέσιμο.
Αναγκαία γίνεται μόνο στις ψηλές ταχύτητες,  πάνω από 120 χλμ/ώρα,  ή τους δυνατούς αέρηδες.
Ένα σχοινί απλώματος 4 χιλ.  είναι αρκετό.  Να ασφαλίζει στις πιάστρες του καγιάκ,  που είναι από κατασκευής εγκατεστημένες σε εγγυημένα στιβαρή δομή του καταστρώματος. 
Ο γάντζος ρυμούλκησης δεν είναι καλή ιδέα,  γιατί λειτουργεί μονόπατα,  αλλά σίγουρα θα βρεις σταθερά μεταλλικά σημεία στο αμάξωμα για δέσιμο ανάποδου V.  (Είναι, καθώς φαίνεται,  αλφαβητικό το ζήτημα).
Εννοείται,  ότι ποτέ δεν θα δέσεις τίποτα στα πλαστικά μέρη του προφυλακτήρα.
Υ.Γ.  Να σας ομολογήσω ότι κάποτε,  από επιπόλαιο δέσιμο,  έφυγε ποδήλατο από τη σχάρα μου,  ευτυχώς χωρίς άλλες συνέπειες.  Ας αναλογιστούμε όλοι τι πατατράκ μπορεί να συμβεί με την συγκριτικά τεράστια μετωπική επιφάνεια ενός καγιάκ !?
Reply
#3
Quote:Να σας ομολογήσω ότι κάποτε,  από επιπόλαιο δέσιμο,  έφυγε ποδήλατο από τη σχάρα μου,  ευτυχώς χωρίς άλλες συνέπειες.  Ας αναλογιστούμε όλοι τι πατατράκ μπορεί να συμβεί με την συγκριτικά τεράστια μετωπική επιφάνεια ενός καγιάκ !?

Μία από τις συνέπειες θα ήταν, για ότι μπορούσες να προκαλέσεις με το ποδήλατο που έφυγε ή με το καγιάκ που μπορεί να φύγει, ότι μάλλον δεν σε καλύπτει η ασφάλεια του αυτοκινήτου σου.
Reply
#4
Καλημέρα,

Δέσιμο μπρος-πίσω από το γάντζο ρυμούλκησης καθώς και με 2 ιμάντες από τη σχάρα και δεν φεύγει ποτέ. Εγώ μεταφέρω περίπου 3-4 φορές την εβδομάδα καγιάκ μήνες τώρα ακόμη και με πλάγιους 7 μποφόρ και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Χρειάζεται οπωσδήποτε εμπρός πίσω δέσιμο.
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#5
και παντα το σκαφος αναποδα σε σχσεση με το πως πλεει, για 2 λογους: 1) ο αερας το πιεζει προς τα κατω αρα αυξανεται η σταθεροτητα του σκαφους 2) δεν κοντραρει αρα δεν παραμορφωνεται το κατω μερος του σκαφους πανω στις μπαρες

εμενα παντως το αυτοκινητο μου ειναι ~3.60 και το καγιακ 3,95
Reply
#6
Παραδέχομαι ότι η ανάποδη στάση έχει  -τουλάχιστον σε πρώτη εντύπωση-  τα πλεονεκτήματα που περιγράφει ο Γιώργος.
Στον πιστό φίλο  Σταύρο Γεωργαράκη οφείλω όμως -άλλη μία φορά- την αποκάλυψη  ενός  «κρυφού»  μυστικού,  που ξεκάθαρα ευνοεί την όρθια τοποθέτηση,  ειδικότερα στα σιτ ιν.
Η αεροδυναμική σήραγγα που δημιουργείται ανάμεσα στο σκάφος και τον ουρανό του αυτοκινήτου κατευθύνει το ρεύμα αέρα συστημένο μέσα στο πιλοτήριο και «πυροβολεί»  τα ευαίσθητα αφρώδη στεγανωτικά διαφράγματα. 
Εμπειρικά έχω καταλήξει ότι η όρθια θέση επιτρέπει γενικά ομαλότερη ροή αέρα και συνοδεύεται με λιγότερο θόρυβο.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)