The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.18 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit




Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Μεταφορά με αυτοκίνητο - Δέσιμο
#1
Θα μπορούσε κάποιος να αναρτήσει οδηγίες για ασφαλή μεταφορά - δέσιμο στην οροφή του αυτοκινήτου;

Ποιους τρόπους δεσίματος χρησιμοποιείτε;

Χρησιμοποιεί κανείς άλλο τρόπο  από ιμάντες και σχάρες (π.χ. αντιολισθητικές βάσεις από αφρολέξ);

Επίσης δένετε την πλώρη και την πρύμη του σκάφους από το εμπρός και πίσω μέρος του αυτοκινήτου αντίστοιχα;
Reply
#2
Χρειάζεσαι οπωσδήποτε κάποιο μαλακό υλικό για να τοποθετείς τα καγιάκ στη σχάρα, ιδανικά κάποιες σχάρες για καγιάκ. Εγώ αυτό που έχω κάνει και δουλεύει τέλεια είναι να βάλω και τους 2 γάντζους ρυμούλκησης και να δένω τα καγιάκ επίσης από εμπρός και πίσω. Δοκιμασμένο με 7-8 μποφόρ πλάγιο αέρα και χιλιάδες χλμ χωρίς πρόβλημα.

Το πιο σημαντικό είναι η σχάρα που θα πάρεις να πιάνει με όσο το δυνατόν περισσότερες βίδες στην οροφή ή ιδανικά χωρίς βίδες στα πλάγια της οροφής.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#3
Δύο τρόπους ξέρω εγώ .

Με σκάρα επενδεδυμένη με αφρολέξ στην οποία δένουμε το καγιάκ με ιμάντες απο τη σκάρα ΚΑΙ με έναν
έξτρα ιμάντα ο οποίος περνά μέσα απο την καμπίνα . Αυτο το τελευταίο σε περίπτωση που φύγει ...η σκάρα !!! (είμαι λίγο υπερβολικός  , ξέρω )
Επιπλέον δέσιμο με σκοινάκι μπρός - πίσω για σταθερότητα .

Χωρίς σκάρα κατευθείαν στον ουρανό με χρήση χοντρού αφρώδους (π.χ.  αυτα τα κυλινδρικά σωσίβια απο αφρολέξ)
και δέσιμο με ιμάντες μέσα απο την καμπίνα  σύν τα σκοινάκια μπρός - πίσω. 
Reply
#4
Εγω προτιμησα την ασφαλεια των Thule χρησιμοποιωντας το συστημα Hydroglide το ανεβοκατεβαζω πανευκολα μονος μου και το καγιακ ειναι πολυ καλα στερεωμενο χωρις να εχει απολυτως κανενα προβλημα κ βασικα χωρις να κουνιεται καθολου. Επισης αν θελω δενω και την πλωρη η πρυμνη του αλλα δεν απαιτειται γιατι με τισ thule δεν κινειται καθολου. Τo Hydroglide ειναι το 757 απο οσο θυμαμαι και οι μπαρες οι 749. Μπορεις ευκολα να το δεις στο site της thule..Να και μια φωτο..
[Image: IMG_1854.jpg]
[Image: 179489_160502843996924_143225812391294_2...4975_n.jpg]
Leave it to Random to needlessly complicated things
Reply
#5
το βαζω σε απλες μπαρες αναποδα και ακομα και σε μεγαλες ταχυτητες δεν εχει προβλημα.
αφρολεξ δεν χρησιμοποιω για μεγαλυτερη σταθεροτητα επισης μπρος πισω θελει δεσιμο.με στρογγυλο σχοινι γιατι ο ιμαντας σε αυτο το σημειο κανει πολυ θορυβο
Reply
#6
Οτιδήποτε έχει μπει ως έξτρα στο αμάξωμα του αυτοκινήτου (θεωρείται παρέμβαση στο αυτοκίνητο) πρέπει να φαίνεται στην άδεια του οχήματος. Νομίζω και η σχάρα. Επίσης οτιδήποτε έξτρα δεν μπορεί να εξέχει περιμετρικά του αμαξώματος. Ούτε ο κοτσαδόρος επιτρέπεται να εξέχει, δεν θα σε γράψουν όμως εάν έχεις άδεια για ρυμούλκα.

Τι λέει ο Κ.Ο.Κ. για τη φόρτωση οχημάτων:
Άρθρο 32
  1. To μεικτό βάρoς oχήματoς δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τo μέγιστo επιτρεπόμενo βάρoς τoυ.
  2. To φoρτίo τoυ oχήματoς πρέπει να τακτoπoιείται και να στoιβάζεται κατά τρόπoν ώστε:
α) Nα μην εκτίθενται σε κίνδυνo πρόσωπα και να μην πρoκαλoύνται ζημιές από διαρρoή ή πτώση αυτoύ στην oδό.
β) Nα μην περιoρίζεται ή παρεμπoδίζεται η oρατότητα τoυ oδηγoύ, να μην εμπoδίζεται η oδήγηση τoυ oχήματoς και να μη μειώνεται η σταθερότητα αυτoύ.
γ) Nα μην πρoκαλoύνται θόρυβoι ή σκόνη ή άλλες ενoχλήσεις, oι oπoίες μπoρoύν να απoφευχθoύν.
δ) Nα μην καλύπτoνται oι φανoί, συμπεριλαμβανoμένων και των φανών στάθμευσης και πoρείας, τα αντανακλαστικά στoιχεία, oι πινακίδες αριθμoύ κυκλoφoρίας και τo διακριτικό σήμα της χώρας απoγραφής τoυ oχήματoς, ως και τα σήματα πoυ δίνoνται με τo χέρι, σύμφωνα με τις διατάξεις τoυ παρόντoς Kώδικα.
  3. Tα εξαρτήματα, ως καλώδια, σχoινιά, αλυσίδες, καλύμματα κ.λπ. πoυ χρησιμoπoιoύνται για εξασφάλιση ή πρoστασία τoυ φoρτίoυ, πρέπει να σφίγγoνται και να στερεώνoνται καλά. Iδιαιτέρως τα εξαρτήματα πoυ χρησιμoπoιoύνται για την πρoστασία τoυ φoρτίoυ πρέπει να πληρoύν τις απαιτήσεις της πρoηγoύμενης παραγράφoυ. Η φόρτωση των φορτηγών αυτοκινήτων διέπεται από τις ειδικές περί αυτών διατάξεις του ν. 3446/2006.
  4. To φoρτίo απαγoρεύεται να πρoεξέχει από τo πίσω τμήμα τoυ oχήματoς περισσότερo από 30% τoυ μήκoυς τoυ αμαξώματoς. Eιδικά, στα μoτoπoδήλατα, μoτoσικλέτες και τρίτροχα οχήματα, τo φoρτίo απαγoρεύεται να πρoεξέχει περισσότερο από 0,40 μ. από τις πλευρές τους, υπολογιζόμενου από το εξωτερικό άκρο του εμπρόσθιου πλευρικού φανού του οχήματος, ή του μπρος ή πίσω ακραίου σημείου αυτών. Πρoκειμένoυ για ειδική μεταφoρά αντικειμένων πoυ πρoεξέχoυν από τo πίσω τμήμα των αυτoκινήτων oχημάτων πέραν τoυ 30% τoυ μήκoυς τoυ αμαξώματoς, απαιτείται πρoηγoύμενη άδεια της κατά τόπoν αρμόδιας Τεχνικής Yπηρεσίας.
  5. Tα πρoεξέχoντα φoρτία από τo μπρoς ή πίσω τμήμα ή τις πλευρές τoυ oχήματoς, αν αυτό επιτρέπεται, πρέπει να επισημαίνoνται με σταθερή πρoσαρμoσμένη πινακίδα διαστάσεων τoυλάχιστoν 0,50x0,50 μ. λευκoύ χρώματoς με διαγώνιες ερυθρές λωρίδες, κατασκευασμένη από υλικά υψηλής αντανακλαστικότητας και τoπoθετημένη με τo πάνω άκρo όχι πιo ψηλά από 1,60 μ. και τo κάτω άκρo όχι πιo χαμηλά από 0,40 μ. από τo oδόστρωμα, όταν δεν μπoρoύν την πρoεξoχή να αντιληφθoύν oι oδηγoί των άλλων oχημάτων. Kατά τη νύκτα, όπως αυτή oρίζεται στην παράγραφο 1 τoυ άρθρoυ 2 τoυ παρόντoς Kώδικα, για την επισήμανση αυτή πρέπει να χρησιμoπoιείται λευκό φως και λευκό αντανακλαστικό στoιχείo μπρoστά, ερυθρό δε φως και ερυθρό αντανακλαστικό στoιχείo πίσω.
  6. Eιδικότερα πρoκειμένoυ για μηχανoκίνητα oχήματα και αν αυτό επιτρέπεται:
α) Tα πρoεξέχoντα φoρτία περισσότερo από ένα (1) μέτρo πέραν τoυ μπρoς ή πίσω τμήματoς τoυ oχήματoς, πρέπει να επισημαίνoνται oπωσδήπoτε.
β) Tα φoρτία τα oπoία πρoεξέχoυν κατά πλάτoς περισσότερo από 0,40 μ. από τo εξωτερικό άκρo τoυ μπρoς φανoύ ή τoυ πίσω ερυθρoύ φανoύ τoυ oχήματoς, πρέπει να επισημαίνoνται τη νύκτα.
  7. H μεταφoρά αντικειμένων πoυ σύρoνται στo έδαφoς επιτρέπεται μόνoν εφόσoν αυτά δεν φθείρoυν τo oδόστρωμα και δεν δημιουργούν κίνδυνο για τους χρήστες της οδού και ύστερα από ειδική άδεια της αρμόδιας κατά τόπoν Tεχνικής Yπηρεσίας.
  8. Ο κάτοχος ή ο οδηγός, που κυκλοφορεί όχημα με υπέρβαση του μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους του ή επικίνδυνα φορτωμένο, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ. Σε περίπτωση επικίνδυνης φόρτωσης, κατά παράβαση του παρόντος άρθρου, επιβάλλεται και ακινητοποίηση του οχήματος κατά τις διατάξεις του άρθρου 46 του παρόντος Κώδικα. Αυτός που παραβαίνει τις λοιπές διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ. Για τις σχετικές παραβάσεις που αφορούν φορτηγά οχήματα έχουν εφαρμογή οι ειδικές περί αυτών διατάξεις του ν. 3446/2006.

Πέρα από τα προηγούμενα μερικές ασφαλιστικές εταιρίες για να σε καλύπτουν, πρέπει να τους έχεις δηλωμένο αυτό που θα μεταφέρεις (π.χ. καγιάκ).

Συμπέρασμα για αυτούς που μεταφέρουν με το αυτοκίνητο, καγιάκ 5+ μέτρων.
1) Μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να σε γράψει η τροχαία.
2) Σε περίπτωση που εμπλακείς σε ατύχημα, θα τα πληρώσεις όλα από την τσέπη σου γιατί δεν σε καλύπτει η ασφάλειά σου.


Συμπέρασμα δικό μου. Όσο και να υπερέχουν στη θάλασσα τα καγιάκ των 5+ μέτρων δεν πρόκειται ποτέ να αγοράσω για λόγους μεταφοράς και αποθήκευσης.

Τα πιο πάνω είναι σοβαρά επιχειρήματα για να προτιμήσει κάποιος πτυσσόμενο καγιάκ.
Εγώ όμως για άλλους λόγους ούτε πτυσσόμενο θα αγόραζα ποτέ. 

Reply
#7
καλημερα φιλε GL,

στην Ελλαδα η πιο διαδεδομενη κατηγορια ΙΧ ειναι τα μικρομεσαια (Golf, Focus κλπ) με μεσο μηκος ~4,20m Αρα 4,20*1,3=5,46  αρα ειναι πιθανον με ενα φυσιολογικο αυτοκινητο να εισαι νομιμος
Reply
#8
Αν βάλεις τα απαραίτητα ανακλαστικά πίσω δέ νομίζω κανένα όργανο να ασχοληθεί με το να μετρήσει με τη μεζούρα! Τώρα αυτό για την άδεια για μπαρες οροφής δε το ξέρω! Σίγουρα θέλει άδεια για κοτσαδόρο και τρέιλερ, αλλά σχάρα οροφής απο πάνω δε νομίζω οτι θέλει άδεια.
Reply
#9
Έχω περάσει με 3x5.23m καγιάκ τουλάχιστον 5 φορές από μπλόκο και ποτέ δεν μου είπαν τίποτα.
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com
Reply
#10
πριν ενα χρόνο ειχα ασχοληθεί σχολαστικά προσπαθώντας στο πακέτο ασφαλισης να βάλω κάλυψη για μεταφορά kayak στην οροφή του αυτοκινητου (με μπάρες όχι εργοστασιακά τοποθετημενες). Η αλήθεια ειναι πως έπεξαν τα νευρα μου...δεν έβγαλα άκρια...δεν ήξεραν και απο την ασφαλιστική...ρωτούσαν...ξαναρωτούσαν και στο τέλος μου είπαν πως δεν το καλύβει καμια ασφαλιστική...μονο ενος γνωστού μου ο ασφαλιστής σε άλλη εταιρεία...ισχυριζοταν πως η Αγροτική ασφαλιστική έχει σχετική κάλυψη...αλλα δεν μου τα ελεγε ξεκάθαρα...και έχω αμφιβολίες... για το κατα ποσο πραγματικά ήσουν ασφαλιστικά καλυμένος...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)