Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τι αγόρασα;
#21
Με τον καιρο θα έχεις πολύ μεγάλο πρόβλημα μετά τα 2-3 μποφορ αν τον έχεις πλάγια. Στην κόντρα θα έιναι λιγότερο επικύνδινο αλλά αμα εχει καιρό ειναι ταλαιπωρία. Κάνε ασκήσεις όπως είπε ο dan. Για να είσε πιο άνετος όταν συμπληρώνεις μίλι πήγαινε σε ειδικό (εκτός και αν ξέρεις) να σου βάλει από πλάγια βαρκάκια (ξέχασα πως τα λένε) που να έιναι αποσπώμενα αλλα να μήν είναι πολύ μεσα στο νερο. Ισα ισα να ακουμπάνε γιατί θα κάνει μεγάλη αντίσταση. Να φροντίσεξς να είναι αποσπώμενα για την μεταφορά και για να μπορείς να κάνεις βραχοβόλτες  Tongue
Το χειρότερο πράμα της ζωής, είναι να θες καγιάκ και να μην έχεις!
Reply
#22
Φίλε skag96

Ευχαριστώ για την ενημέρωση.Λόγω άγνοιας δεν έχω δοκιμάσει τις συνθήκες που περιγράφεις οπότε αδυνατώ να το φανταστώ.
Δοκιμάζω προς το παρών σε κλειστά νερά με στόχο τη συμφιλίωση με το σκάφος.
Σύντομα θα προσπαθήσω να ανοιχτώ με παρέα οπότε θα σου πω και τι άποκόμισα απο το εγχείρημα.

Γιάννης 
Reply
#23

Στάλθηκε από: giorgos ormanoglou
« στις: 06 09, 2013, 07:37:04 μμ »Εισαγωγή παράθεσης

Πρώτα απ’  όλα καλή κουπιά,  ύστερα αποδοτικά σουίπ,  στερν και μπάου ράντερ,  ντρόου στρόουκ, μετά κοφτερό έντζινγκ,  αργότερα λίνινγκ με ολοένα και βαθύτερες στηρίξεις έως υγρές στηρίξεις,  άνετο και νηφάλιο υγρό σκάλινγκ, στη συνέχεια σύνθετοι συνδυασμοί όλων των παραπάνω και τελευταίο το ρολ,  που άλλωστε αχρηστεύεται με την ικανότητα να σώζεις την ανατροπή από οποιαδήποτε θέση απωλεσμένης ισορροπίας.

Φίλε Γιώργο

Κράτησα αυτή τη φράση απο την συγκεκριμένη αναφορά σου διότι παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Φυσικά αποτελεί την αιτία υπερθέρμανσης της πλεξούδας του εγκεφάλου μου γιατί δεν κατάλαβα τίποτα απο την ορολογία αυτή.
Με αφορμή αυτό έψαξα στο φόρουμ αλλά δεν βρήκα κάποια ενημέρωση αυτών των τεχνικών.
Για εμάς τους νέους θα ήταν χρήσιμο να υπάρχει κάποια αναφορά σε αυτήν την ορολογία ώστε τουλάχιστον να ξέρουμε τι είναι.
Εάν υπάρχει ήδη συγχωρήστε με θα ξαναψάξω.
Όσο για την αναγκαιότητα του roll λέω να αρχίσω απο τα wet exit και re-enter και βλέποντας.
Όπως και νάχει η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ σας είναι μια ευχάριστη νότα και χαίρομαι πολύ να σας διαβάζω.

Γιάννης 

Reply
#24
Κατά την γνώμη μου φίλε Γιάννη,  και μαντεύω και των άλλων φίλων, δεν είναι καλή ιδέα να επιχειρείται ολοκληρωμένη η δημόδια διάδοση τέτοιας μορφής πληροφορίας μόνο με τη δύναμη του γραπτού λόγου ή των εποπτικών μέσων,  γιατί τυχόν αδέξια ή απρονόητη χρήση της κρύβει και κάποιους κινδύνους για τον παραλήπτη. 
Και κινδύνους αυτοτραυματισμού,  αλλά προπάντων κινδύνους απατηλής αίσθησης πληρότητας. 
Πώς θα χαρακτηρίζαμε  -για παράδειγμα-  την ιδέα ενός συγγραφέα να κυκλοφορήσει ένα βιβλίο με τίτλο :  «Οδήγηση αυτοκινήτου άνευ διδασκάλου» ;

Μόνον η αμεσότητα της δια ζώσης επαφής,  με την προφορική περιγραφή,  την ζωντανή επίδειξη, την δοκιμή υπό παρακολούθηση,  την επισήμανση των λεπτομερειών και την επί τόπου διόρθωση των σφαλμάτων από κάποιον πιστοποιημένο δάσκαλο μπορεί να εγγυηθεί την ασφαλή τους εκμάθηση,  επομένως η παρακολούθηση ενός βασικού κύκλου σεμιναρίων είναι το μόνο ξεκίνημα που θα μπορούσαμε να συστήσουμε στα σοβαρά.
Πολύ σημαντικό επίσης είναι η πρόοδος των δεξιοτήτων να συμβαδίζει με την αφομοίωση των δράσεων αυτοδιάσωσης και αλληλοβοήθειας.  Τα πρωτόκολλα διδασκαλίας που ακολουθούνται στις Σχολές είναι δοκιμασμένα για την αποτελεσματικότητά τους,  τοποθετούν με σύνεση τα πράγματα στην ορθολογική τους σειρά και  θα ήταν επιπολαιότητα από μέρους μας να την παραβιάζουμε.

Συναντώνται πάντως σποραδικά στο διαδίκτυο αξιόλογα άρθρα και βιντεάκια  -  δυστυχώς εκεί δεν βγαίνει στον αέρα τίποτα που να μην υποκρίπτει κάποια εμπορική σκοπιμότητα.  Θα τα βρίσκεις με τίτλους όπως "kayak paddling technique"  και άλλους συναφείς.  Αυτό που θα συνιστούσα είναι να  περιηγείται καθένας μας,  με υπομονή,  μόνο τα ενυπόγραφα που τελούν υπό την σκέπη αναγνωρισμένων φορέων,  στις κρύες βραδιές των χειμώνων,  και μέχρι τις επόμενες άνοιξες θα έχει αρχίσει να συνθέτει  κριτήρια και να αποκτά μία αξιοσέβαστη αντίληψη,  για ιδία χρήση...
Reply
#25
(09-09-2013, 04:59 PM)Παπαπαναγιώτου Γιάννης link Wrote: Φίλε skag96

Ευχαριστώ για την ενημέρωση.Λόγω άγνοιας δεν έχω δοκιμάσει τις συνθήκες που περιγράφεις οπότε αδυνατώ να το φανταστώ.
Δοκιμάζω προς το παρών σε κλειστά νερά με στόχο τη συμφιλίωση με το σκάφος.
Σύντομα θα προσπαθήσω να ανοιχτώ με παρέα οπότε θα σου πω και τι άποκόμισα απο το εγχείρημα.

Γιάννης

Παρακαλώ, καλές εξερευνήσεις. Αν θελήσεις να μάθεις κάτι πες μου
Το χειρότερο πράμα της ζωής, είναι να θες καγιάκ και να μην έχεις!
Reply
#26
(09-09-2013, 04:04 PM)skaz96 link Wrote: ... πήγαινε σε ειδικό (εκτός και αν ξέρεις) να σου βάλει από πλάγια βαρκάκια (ξέχασα πως τα λένε) που να έιναι αποσπώμενα αλλα να μήν είναι πολύ μεσα στο νερο. Ισα ισα να ακουμπάνε γιατί θα κάνει μεγάλη αντίσταση. Να φροντίσεξς να είναι αποσπώμενα για την μεταφορά και για να μπορείς να κάνεις βραχοβόλτες...  Tongue

Σκαρφιζόμουνα και εγώ τέτοιες ιδέες τον πρώτο καιρό με σιτ ιν,  ο καιρός πέρναγε χωρίς να τις εφαρμόσω και τελικά βελτίωσα την ισορροπία μου και τις ξέχασα.
Σήμερα όμως ξέρω καλά ότι είναι λάθος ιδέα.  Αυξάνοντας το πλάτος ενός σκάφους με πλευρικούς πλωτήρες,  όχι μόνο δεν δυσκολεύεις αλλά αντίθετα διευκολύνεις το κύμα να σε ανατρέψει.  Όσοι δε βαριέστε την σνυπόφορη φλυαρία μου ρίξτε μια ματιά σε αυτό. https://www.facebook.com/notes/%CE%B3%CE...9668627877
Reply
#27

.... σνυπόφορη φλυαρία .... ΧΑΧΑΧΑΧΑ !!!

Ο ορισμός του αυτοσαρκασμού!

την τεχνική "stroke on the scalp" την ξερεις;
συνέχισε να φλυαρείς όσο ανυπόφορα επιθυμείς, γιατί αλλιώς θα στην εφαρμόσω...      Wink
Reply
#28
Δεν αντέχω άλλο να διαβάζω στο φόρουμ εξόφθαλμες ανακρίβειες. Καλό θα είναι όλοι μας να νομίζουμε λιγότερο και να επιχειρούμε περισσότερο. Δεν υπάρχουν τύποι roll εκτός αν εννοούμε την τεχνική. Roll σημαίνει να μπορείς να επαναφέρεις το σκάφος σου γεμάτο στις συνθήκες που σε έκαναν να τουμπάρεις και χρειάζεται πολύ προπόνηση και σφιχτό σώμα. Φαντάζομαι και εγώ το μωρό να γεννιέται και αντί πρώτης ανάσας να φάει ένα αλμυρό κύμα με 15 κόμβους στη μούρη. Ύστερα να πασχίζει να ανέβει στο σκάφος ενώ όλα όσα είχε απρόσεκτά τοποθέτηση (μωρό γαρ) πάνω στο ντεκ η πίσω από το κάθισμα θα βυθίζονται ολόγυρα. Και όταν και αν τα καταφέρει χωρίς να χάσει το κουπί του θα πρέπει να αδειάσει το σκάφος του που θα χοροπηδαει ακυβέρνητο.
Συγγνώμη που δεν μπορώ να είμαι ρομαντικός αλλά και ποιός θαλασσινός είναι; Εντάξει ο Καββαδίας...
Reply
#29
Όχι μόνο ο Καββαδίας αλλά και άλλοι πολλοί φίλε Γιώργο.... Wink
Πάντα ψηλά μένει η κορφή άν 'ειν και χιονισμένη,
Τόν βράχο δέρνει η θάλασσα μα πάντα βράχος μένει..
Reply
#30
Σίγουρα!
Reply


Bookmarks

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)