The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $thumblist - Line: 1049 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.17 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1049 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit




Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΙΘΩΝΙΑ 2020
#1
Τα σχέδια για τη φετινή χρονιά προέβλεπαν επέλαση στο Ιόνιο και συγκεκριμένα στην Ιθάκη. Τα σχέδια όμως σχεδιάζονται και επανασχεδιάζονται οπότε... από το τίποτα καλός και ο γύρος της Σιθωνίας(Χαλκιδική).
Εκκίνηση από Νικήτη και τερματισμός στη Βουρβουρού και συγκεκριμένα στη μαρίνα στο Λαγονήσι όπου αφήνω το καγιάκ, πηγαίνω με ταξί στη Νικήτη για να πάρω το αυτοκίνητο και επιστρέφω για να φορτώσω και να φύγω.
Πολυγυρισμένος προορισμός για περιηγητές του είδους το μεσαίο πόδι (εκτιμώ ότι διαβάσατε πολλές προγενέστερες περιγραφές) αλλά πάντα ενδιαφέρον.
Εκκίνηση λοιπόν από Νικήτη από βολικότατη τοποθεσία και κίνηση προς το νότο με 3αράκι κόντρα, παραλίες και θάλασσες γαλάζιες να εναλλάσσονται. Το 3αράκι γίνεται 4άρι κόντρα στο ύψος του Ν. Μαρμαρά στον οποίο αξίζει να μνημονεύσουμε τους μαθητές του γυμνασίου (υποθέτω) το οποίο είναι χτισμένο σε ύψωμα ακριβώς στη δεξιά είσοδο του λιμανιού με θέα ΝΔ. Δύσκολο να παρακολουθήσεις το μάθημα...
Στάση στο Πόρτο Καρά όπου μου την πέφτει σεκιουριτάς για να μου εξηγήσει ότι η παραλία είναι ιδιωτική. Όλα κλειστά. Καμία σχέση με τα μεγαλεία του παρελθόντος. Λειτουργεί μόνο το beach bar στο νότιο μέρος της παραλίας. Συνεχίζω κατηφορικά και μπαίνω στα κτήματα του Καρρά. Τα πεύκα φτάνουν μέχρι τη θάλασσα, οι παραλίες έχουν γαλάζιες ταμπέλες για να υπενθυμίζουν ότι πρόκειται για ιδιωτικό χώρο και σε μια απ΄αυτές αποφασίζω να διανυκτερεύσω. Άψογη η φιλοξενία του όποιου ιδιοκτήτη της περιοχής, μαγικό πρωινό και αναχώρηση για να περάσω, εντός της ημέρας, τη μύτη του ποδιού. Στάσεις για ξεκούραση σε διάφορες αμμουδερές παραλίες με καθαρότατα νερά, πολλά σκάφη, κάθε μεγέθους. Εφοδιασμός με νερό περίπου στο Αζάπικο από beach bar και συνεχίζω. Περνάω λοιπόν, έξω από τον κάβο του Ethnik, γνωστό από 10ετία ΄90 beach bar, απ΄όπου ακούω να με φωνάζουν!!!!  Αυτά δε γίνονται ρε φίλε... γνωστές της συζύγου πρό 4ετίας(η γνωριμία όχι η σύζυγος) που βρίσκονταν τυχαία για 3ήμερο ΚΑΙ στο συγκεκριμένο τραπέζι... ε όχι ... Έτσι κλείνουν τα σπίτια.... Το επόμενο σπορ μου θα είναι η σπηλαιολογία ...
Μετά την Τορώνη το τοπίο αγριεύει. Κάθετοι βράχοι, γκρεμοί και μαύρη θάλασσα. Είναι η μύτη του ποδιού με το Πόρτο Κουφό να σε υποδέχεται σαν αγκαλιά. Εσώκλειστη θάλασσα, σαν λίμνη, με στενή είσοδο/έξοδο προς το Αιγαίο. Στάση στην τοποθεσία Καρτάλια, για μεσημεριανό φαγητό και  ξεκούραση. Εκκίνηση για να καλύψω τα επόμενα 15-20χιλ χωρίς στάση (περιοχές που τις γνωρίζω καλά) και διανυκτέρευση στην Αγριδια στην παραλία Συκιάς. Δείπνο με θαλασσινά στην καντίνα και προετοιμασία για ύπνο.... Και τότε λοιπόν αρχίζει να αστράφτει στα δυτικά. Τεντώνω αντίσκηνο και περιμένω. Βροχούλα δυνατή για κάνα 20λεπτο, σταματάει και χαλαρώνουμε όλοι οι κατασκηνωτές στην περιοχή. Στο μισάωρο λοιπόν, όταν τελειώνει ο πρόλογος το μπουρίνι ξεκινάει. Κλασικά καρέκλες αέρα να σου ρίξει το αντίσκηνο και αστραπές να γίνεται μέρα. Κάνα 40λεπτο μας έδερνε. Το σκηνάκι μου δεν πήρε σταγόνα (χεεεε...). Βγαίνω έξω μετά τη λήξη. Πανωλεθρία... ισοπεδωμένες σκηνές, το ρέμα δίπλα από την καντίνα κατεβάζει νερό μέχρι το γόνατο κι έχει πάρει ομπρέλες ξαπλώστρες στη θάλασσα.... αλλά όχι εμένα αυτή τη φορά...(βλέπε 1ο γύρο Σαμοθράκης)..... Ωτοασπίδες και ύπνο. Αναχώρηση το πρωί για Βουρβουρού.
Στάσεις Πλατανίτσι και Καβουρότρυπες, θεϊκές παραλίες και πράσινες θάλασσες, Κουτλουμούσι, Καρύδι και με 4αράκι στην πλάτη μπαίνω στην περιοχή της Βουρβουρούς. Συγκρουόμενα αυτοκινητάκια, έτσι ήταν τα σκάφη στην περιοχή. Όπου και να κοιτούσες, ιδιωτικά ή νοικιάρικα υπήρχαν παντού. Τα εσωτερικά νερά από το Διάπορο και τις βραχονησίδες είναι σα λίμνη. Υπολογίζω ότι δε μου βγαίνει ο χρόνος για να περιηγηθώ και να τερματίσω και αποφασίζω να διανυκτερεύσω ...  πού όμως.... τα πάντα, είτε ιδιωτικά κτήματα είτε πιασμένα από σκάφη. Βρίσκω λοιπόν για αγκαλιά, ενάμιση καγιάκ και κατασκηνώνω...ΤΈΛΕΙΟ... και με παρέα... Στο μαγείρεμα στο ένα μέτρο μπροστά μου μια αλεπού περίμενε μήπως και της δώσω κάτι....
Το πρωί εκκίνηση, κατόπιν φιλοφρονήσεων με σκαφάτο ο οποίος ερχόταν καθημερινά στην αγκαλιά που διανυκτέρευσα, και περιήγηση στο Διάπορο και στα νησάκια. Συμπαθέστατο το μέρος..... έως επικίνδυνη η κατάσταση με τα σκάφη.
Τερματισμός στη μαρίνα στο Λαγονήσι με παρολίγον ατύχημα με νοικιάρικο, σε τέλειο μέρος για φόρτωμα του σκάφους, δίπλα στη γλύστρα για τα μικρά σκάφη.
Το GPS έγραψε 109 χιλιόμετρα. Εκτιμώ ότι με 2-3 διανυκτερεύσεις και χωρίς μπουρίνια είναι μια πολύ ωραία και εύκολη εκδρομή. Ο καιρός είναι προβλέψιμος, έξοδοι συνεχείς, νερό και προμήθειες παντού (τουλάχιστον τους καλοκαιρινούς μήνες).


Attached Files Thumbnail(s)
                           
Reply
#2
Thumbs Up 
Σε παρακολουθώ με ενδιαφέρον... καμιά φώτο ;
Reply
#3
(09-02-2020, 08:01 AM)dan Wrote: Σε παρακολουθώ με ενδιαφέρον... καμιά φώτο ;

Έβγαλα 4-5 αυτή τη φορά αλλά είναι μεγάλες σε μέγεθος. Ε..., δεν έκατσα να τις επεξεργαστώ. Ίσως το κάνω κάποια στιγμή.   Rolleyes
Reply
#4
ΟΚ και οι φωτογραφίες..... Shy
Reply
#5
Καταπληκτικα.
Εχω καποιες ερωτησεις, εαν εχεις την καλοσυνη μου απαντας.


Εκανες 109χλμ στην θαλασσα με το καγιακ σε ποσες ημερες;
Θα ηθελα συμβουλες τι περνει καποιος σε ενα τετοιο ταξιδι, τι τροφιμα μπορεις να μαγειρεψεις στο γκαζακι στην παραλια χωρις τον κινδυνο να αλλοιωθουν σε ταξιδι 2-3-4 ημερων;
Δεν ειναι επικινδυνο να εισαι μονος; Μια αδιαθεσια να σε πιασει, μια ζαλαδα υπαρχει κινδυνος πνιγμου με αυτες τις σκυλοπνιχτρες Smile που μπλεξαμε.
Το ταισες το αλεπουδακι;

Και του χρονου.
Reply
#6
(09-07-2020, 06:16 PM)orck Wrote: Καταπληκτικα.
Εχω καποιες ερωτησεις, εαν εχεις την καλοσυνη μου απαντας.


Εκανες 109χλμ στην θαλασσα με το καγιακ σε ποσες ημερες;
Θα ηθελα συμβουλες τι περνει καποιος σε ενα τετοιο ταξιδι, τι τροφιμα μπορεις να μαγειρεψεις στο γκαζακι στην παραλια χωρις τον κινδυνο να αλλοιωθουν σε ταξιδι 2-3-4 ημερων;
Δεν ειναι επικινδυνο να εισαι μονος; Μια αδιαθεσια να σε πιασει, μια ζαλαδα υπαρχει κινδυνος πνιγμου με αυτες τις σκυλοπνιχτρες Smile που μπλεξαμε.
Το ταισες το αλεπουδακι;

Και του χρονου.

Καλημέρα

Τα 109χιλ βγήκαν σε 3 διανυκτερεύσεις, Τρίτη έως κ Παρασκευή. Ο ρυθμός είναι σχετικά χαλαρός. Για να έχεις μια τάξη μεγέθους, τη Θάσο τη γυρνάω με μία διανυκτέρευση ξεκινώντας από Κεραμωτή, γιατί βολεύει να εκκινήσω κατά τις 09:00 και να τερματίσω το βράδυ της επόμενης ημέρας. Εδώ όμως, είναι νερά κ ακτές που τις ξέρω και κινούμε σβέλτα. Γενικά, εάν ασχολείσαι με το σπορ, υπολογίζεις Μ.Ο. ταχύτητας γύρω στα 5,5-6,0 χιλ/ώρα. Εάν είσαι σε κίνηση 7-8 ώρες ημερησίως βγαίνουν γύρω στα 40-50χιλ σχετικά ξεκούραστα με σύμμαχο και τον καιρό. Σημείωσε ότι υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι κάνουν διασχίσεις των 80-100 χιλ. χωρίς στάσεις και με μεγαλύτερες ταχύτητες. 
Κάθε μια ώρα ή ανά 10χιλ κάνω μια στάση των 15-20 λεπτών για ξεκούραση και για ένα σνάκ. Το μεσημέρι η στάση είναι της 1 ώρας για να μαγειρέψω. Το βράδυ διαλέγεις μια παραλία όταν αρχίζει να πέφτει ήλιος με τη λογική ότι θέλεις φώς για να κατασκηνώσεις, να μαζέψεις κάνα ξύλο, να ελέγξεις το περιβάλουν γύρω σου. Αυτά!

Ξεκινάω με 6-8 εναμισάλιτρα μπουκάλια νερό, εκτός εάν είμαι σίγουρος ότι θα βρω σε διάφορα μέρη της διαδρομής. Και πάλι όμως, το νερό, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες είναι πρόβλημα. Πάντα μου λείπει. Τρόφιμα: πρωινό μπισκότα, κέικ, τσάι, μεσημεριανο/βραδυνο 5λεπτες μακαρονάδες, νουντλς, 5λεπτα ρύζια,  σνάκ μπάρες δημητριακών, παστέλια, ξερά σύκα, χουρμάδες. Εάν βρείς ταβερνάκι και δεν σε βγάζει εκτός χρονοδιαγράμματος χτυπάς κι ένα γεύμα(χωρίς αλκοόλ φυσικά). Λάβε υπόψιν σου ότι στις εξορμήσεις αυτές συνήθως χάνω 2-3 κιλά. Εξοπλισμος για μαγείρεμα: γκαζάκι με ξυλάκια, γκαζάκι ιδιοκατασκευή με οινόπνευμα (κυκλοφορούν πολλά βιντεάκια στο ΥΤΒ), καραβάνα, ποτηράκι, πηρούνι μαχαίρι, καρεκλάκι αναδιπλούμενο μικρό(κινεζάρα, σκούριασε πρέπει να παραγγείλω καινούργιο), σκηνή, υπόστρωμα, υπνόσακο. Ρουχισμός ανάλογα με την εποχή. Όλ΄αυτά σε αδιάβροχους σάκους.
Είναι επικίνδυνο να είσαι μόνος. Όντως δεν έχεις πολλές επιλογές βοήθειας ιδιαίτερα σε απόμακρα μέρη και σε περιόδους χωρίς κόσμο. Ακουμπάς σ΄ένα καλό πλάνο, αναπτύσσεις δυνατότητες αυτοδιάσωσης (...έπαρση   Rolleyes ), εξασφαλίζεις σημεία εξόδου από πρίν. Μήν ψαρώνεις όμως. Αφού τα κάνεις όλ΄αυτά τα υπόλοιπα ΠΡΕΠΕΙ να τα αφήσεις στην τύχη. Δεν χαλαρώνεις αλλιώς για να το απολαύσεις. Ειδικότερα στη Σιθωνία, τα παραπάνω δεν πολυισχύουν. Ο μεγαλύτερος κίνδυνος προέρχεται από τα ... αρμενίζοντα σκάφη που δεν σε βλέπουν.

Το αλεπουδάκι δεν το τάισα. Είναι λάθος κίνηση γιατί θα έρθει το βράδυ και θα σου καταστρέψει οτιδήποτε αναδίδει οργανική μυρωδιά.

Εύχομαι να μήν είναι "του χρόνου" αλλά σε κάνα μήνα.... Wink
Reply
#7
Πολύ όμορφη περιήγηση και αυτή!
Τα "παραπλέοντα" σκάφη σε τέτοιους προορισμούς είναι μεγάλο θέμα. Πριν γεννηθεί ο γιος μου 7μετρο φουσκωτό πήγε να με κόψει στη μέση και ούτε που το κατάλαβε!
Όμορφες οι φωτογραφίες σου! Μπράβο σου και πάλι!
Δημήτρης
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)