Αποστολέας Θέμα: KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M  (Αναγνώστηκε 703 φορές)

manos458

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 12
KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M
« στις: 11 09, 2013, 05:57:43 μμ »
σε αριστη κατασταση με φουστα
Ο μέγας ταξιδευτής
Χτισμένο για τη μεγάλη εκδρομή και μέγιστη απόδοση, δίνει , δυναμικές επιδόσεις, αξιοπιστία και την ασφάλεια των καλύτερη παράδοση Janautica οι οποίες ενισχύονται με αυτό το καγιάκ στις πιο δύσκολες συνθήκες χρήσης. Χάρη στη συνετή όγκος είναι κατάλληλο για πεζοπόρους που πρέπει να εξοπλίσει το θαλάσσιο καγιάκ σε πλήρες φορτίο. Αβύθιστο.
535 εκατοστά
Πλάτος    54 εκατοστά
Βάρος    23 kg
Ροή    140 kg
Αριθμός ατόμων    1
Cockpit Μέγεθος    64 x 44 εκ.

750 euro
 
« Τελευταία τροποποίηση: 11 09, 2013, 05:59:15 μμ από manos458 »

giorgos ormanoglou

  • Επισκέπτης
Απ: KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M
« Απάντηση #1 στις: 11 09, 2013, 07:55:11 μμ »
Εντάξει η ποδια Μάνο,  το πιλοτήριο έχει πλήρη εξοπλισμό ;
Η πλάτη του καθίσματος θα έπρεπε στη δεύτερη φωτογραφία,  να φαίνεται...
« Τελευταία τροποποίηση: 11 09, 2013, 07:57:23 μμ από giorgos ormanoglou »

manos458

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 12
Απ: KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M
« Απάντηση #2 στις: 12 09, 2013, 07:52:44 πμ »
τιμονιερα οχι δεν εχει

giorgos ormanoglou

  • Επισκέπτης
Απ: KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M
« Απάντηση #3 στις: 12 09, 2013, 09:44:40 πμ »
Μάλιστα.  Απουσιάζει λοιπόν η πλάτη του καθίσματος,  ενόσω στο δαχτυλίδι διακρίνονται οι σχισμές που περνούσαν κάποτε οι ιμάντες της.  Ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να προσχεδιάσει πολύ προσεχτικά με ποια ακριβώς πατέντα θα την αντικαταστήσει,  γιατί χωρίς ερεισίνωτο  (αν δεν παραλείπεται από το αρχικό σχέδιο) το κορμί δεν θα σταθεροποιείται,  ενώ η πλάτη του κωπηλάτη θα ακουμπάει μόνιμα και θα πληγιάζει στο δαχτυλίδι - σας τα υπογράφω μετά λόγου γνώσεως.
Κατά τα άλλα είναι τεφαρίκι,  δε σηκώνει καν συζήτηση.
Ακρεφνές σουιντ φορμ,  θα είναι γρήγορο και διασκεδαστικό μαζί...
« Τελευταία τροποποίηση: 12 09, 2013, 11:10:22 πμ από giorgos ormanoglou »

manos458

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 12
Απ: KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M
« Απάντηση #4 στις: 12 09, 2013, 06:29:10 μμ »
η πλατη του καθισματος δεν ηπηρξε ποτε καθως ετσι ηρθε απο ιταλια εν μεσω παραγγελιας και καταβολης 1250 ευρω και δεν χρειαζεται τιποτα παραπανω για ανετο ταξιδι

giorgos ormanoglou

  • Επισκέπτης
Απ: KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M
« Απάντηση #5 στις: 12 09, 2013, 07:55:23 μμ »
Δεν παρεμβαίνω για να το μειώσω,  αντίθετα μάλιστα το εκθείασα. 
Μόνο για να μη βρεθεί ο αγοραστής του προ εκπλήξεως,  να ξέρει από πριν τι θα έχει να φροντίσει.
Από κει και πέρα,  οι σχισμές μαρτυράνε ότι έχει σχεδιαστεί για πλατοκάθισμα - τι κατεργαριές σκαρώνουν ύστερα ο ιταλοί  δε βαραίνει ασφαλώς ούτε σένα ούτε μένα,  αλλά ούτε είναι σωστό να τις φορτωθεί εν αγνοία του ο νέος ιδιοκτήτης.

stelios

  • Sys Admin
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 774
  • Age: 41
  • Τόπος: Heraklion, Crete
    • Sea kayaking in Greece
  • Μοντέλο καγιάκ: Valley Gemini,Nordkapp,Etain,NDK Explorer, Romany surf,P&H Scorpio,North Shore Atlantic & Aspect,Capella,Jura MV
Απ: KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M
« Απάντηση #6 στις: 13 09, 2013, 09:38:57 πμ »
Καλημέρα,

Δεν έχει skeg, δεν έχει back rest, δεν έχει λαστιχάκια για να βάζεις διάφορα και χρήσιμα στο εμπρός deck, ούτε day hatch.
Όποιος το πάρει ας ετοιμαστεί για πολύ σουλούπωμα. Τρύπες στο εμπρός deck για να περάσουν τα λαστιχάκια, αγορά και τοποθέτηση (επιπλέον τρύπες) για back rest ή foam και κάντε το σταυρό σας να μην έχει πολύ weather cocking γιατί χωρίς skeg η πηδάλιο κανείς σοβαρός καγιάκερ δεν θα το προτιμήσει σε expedition.
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com

manos458

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 12
Απ: KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M
« Απάντηση #7 στις: 13 09, 2013, 09:46:28 πμ »
700

giorgos ormanoglou

  • Επισκέπτης
Απ: KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M
« Απάντηση #8 στις: 13 09, 2013, 12:28:26 μμ »
Τρύπημα όχι,  θα αρκεστεί στα υπάρχοντα νύχια.
Η απουσία σκεγκ είναι περισσότερο ιδιορρυθμία παρά  ελάττωμα,  έτσι είναι καλιμπραρισμένο από το σχεδιαστή του - βγαίνουν ένα σωρό σύγχρονα σκάφη έτσι.   Αναμφίβολα απαιτούν περισσότερη δεξιοτεχνία από τον χειριστή,  τον κανουν όμως και καλύτερο καγιάκερ.
Δεν θα με προβλημάτιζε η απουσία ντέι χατς καθαυτή,  όσο η συνεπακόλουθη έλλειψη τριτου εγκάρσιου διαφράγματος,  που του στερεί και από τη στιβαρότητα και από τη στεγανότητα.
Ενας άλλος γρίφος είναι αν τα καπάκια έχουν ανταλλακτικά (συχνά είναι ανεξάρτητου κατασκευαστή και στανταρισμένων διαστάσεων).  Χαλαρώνουν όμως εύκολα και η ωφέλιμη διαρκεια ζωής πριν χάσουν τη στεγανότητά τους τα κατατάσσει περίπου στα αναλώσιμα.
Είναι το δίχως άλλο παρωχημένης σχεδίασης,  παλιομοδίτικο,  αλλά δεν παύει να είναι ένα πολυεστερικό στα 700 ευρώ,  με όλη του την ιταλιάνικη φινέτσα.   
Αν το αγόραζε φίλος του φόρουμ θα του έλεγα εγώ εγγυημένα πως να κάνει με την πλάτη,  αλλά για τα ταμπούκια θα σήκωνα τα χέρια ψηλά.
Δες λοιπόν Μανο ή ο ενδιαφερόμενος τι μάρκα είναι τα καπάκια,  και ψάξτε το - προσωπικά αν έβρισκα λύση εκεί,  θα το προχώραγα...   
« Τελευταία τροποποίηση: 13 09, 2013, 12:51:05 μμ από giorgos ormanoglou »

Pai Mei

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 145
  • Age: 38
  • Τόπος: Nότιος Ευβοϊκός
  • Μοντέλο καγιάκ: Perception Essence 17
Απ: KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M
« Απάντηση #9 στις: 13 09, 2013, 01:13:18 μμ »
Η απουσία σκεγκ είναι περισσότερο ιδιορρυθμία παρά  ελάττωμα,  έτσι είναι καλιμπραρισμένο από το σχεδιαστή του - βγαίνουν ένα σωρό σύγχρονα σκάφη έτσι.   Αναμφίβολα απαιτούν περισσότερη δεξιοτεχνία από τον χειριστή,  τον κανουν όμως και καλύτερο καγιάκερ.

Αν το πάρει κανείς για προπονητικό μουλάρι, ΟΚ.

Για expedition όμως είναι καραμπινάτη έλλειψη και επιπλέον δεν νομίζω να παράγεται σήμερα κανένα offshore σκάφος χωρίς skeg -πλην του kodiak που όμως είναι σαφέστατα παρωχημένο.


What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.

giorgos ormanoglou

  • Επισκέπτης
Απ: KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M
« Απάντηση #10 στις: 13 09, 2013, 05:58:07 μμ »
Λοιπόν,  αντί άλλης απάντησης θα κάτσω να διηγηθώ στους δύο φίλους μου και τον Μάνο,  μία πολύ πρόσφατη ιστορία.

Μόλις πριν ένα μήνα,  Αύγουστο 13,  είχα την ευκαιρία μιας ολοήμερης εξόδου με ζευγάρι ιταλών καγιάκερ,  που είχαν διαθέσει το δικό τους πακέτο διακοπών για πολυήμερη περιήγηση στις ελληνικές θάλασσες,  πρώτα Βόρειες Σποράδες και ύστερα  Ιόνια νησιά.
Διαχειριστής καγιακικού κλαμπ με λίγες εκατοντάδες μέλη στη δυτική ακτή,  στο ύψος της Ρώμης,  ο Μάρτζιο,  πολύ καλή γνώστρια και αθλητική ράτσα και η Μικαέλλα.   Άνετοι τύποι με ανοιχτά μυαλά και οι δύο,  επέτρεψαν χορταστική συζήτηση περί καγιακ όσο και οικονομικής κρίσης στον ευρωπαϊκό νότο,  ολημερίς.

Είχαν και οι δύο πανέμορφα,  λουστρινάτα,  φουλ κάρμπον σκάφη,  ναυπηγημένα πριν 6 μήνες σε ιταλικό Οίκο,  πιο γνωστό από την εξειδίκευση σε συνθετικά ταραγμένων νερών.   Με υπερηφάνεια μου εξηγούσαν ότι η γάστρα τους ήταν εμπνευσμένη  σχεδιαστικά από ξακουστό βρετανικό μοντέλο (ονόματα δε λέμε)  με κάποιες  κόστουμ τροποποιήσεις.   
Είτε το πιστέψετε είτε όχι,   το δικό μου περίλαμπρο καμάρι έμοιαζε ράθυμο τεμπελόσκυλο,  με παχάκια και κωλάκια,  δίπλα στις πούρες γραμμές τους – τόσο καθαρόαιμα σκαριά δείχνανε.

Κανένα τους δεν είχε σκεγκ !

Πρόσεχε όμως αντί αυτού κανείς αμέσως την έντονα προεκτεταμένη πρύμη,  βαθειά καρινάτη μέχρι την απόληξη.

Φυσικά,  ήταν ο πρώτος διάλογος που άνοιξα μαζί τους.

-   Δεν είναι απαραίτητα  -απαντούσε με Ολύμπια βεβαιότητα ο Μάρτζιο-  σε βαριά χρήση, ξέρεις,  τα σκεγκ παρουσιάζουν περισσότερα προβλήματα από όσα λύνουν,  σπάνε,  κολλάνε,  και βάλθηκε να μου εξηγεί για τις πρύμνες τους.
-   Καλά,  καταλαβαίνω,  τον διέκοψα,  δεν δυσκολεύει όμως η στρέψη τους προσήνεμα ;
-   Σε ακραίες περιπτώσεις πιθανόν,  απάντησε,  λάβε όμως υπόψη σου ότι αυτές οι γάστρες έχουν αλλιώτικη αντίδραση από τη δική σου και ακούνε πιο εύκολα  – θα δεις αύριο στη βόλτα.
Καληνυχτίζοντας αργότερα,  έμεινα να τρώγομαι με την παροιμιώδη δυσπιστία μου…

Και τα φέρνει  -που λέτε-  η μοίρα το άλλο πρωί και στην πιο ακατάλληλη ώρα, παραπλέοντας ήδη τη δυσπρόσιτη  ακτογραμμή του νότιου μεγανησιού,  το σκεγκ μου να συλλαμβάνεται μπλοκαρισμένο από το βοτσαλάκι της προηγούμενης στάσης.  Και εντελώς κλειστό όπως ήταν,  ο Μαρτζιο να δηλώνει ανήμπορος να το απελευθερώσει εν πλώ.   (Δεν έχω βάλει ακόμα κορδονάκι,  το γυρεύω μεταξωτό βλέπετε…).
Και να πιάνει πάνω στο διάπλου της χορδής του τόξου ένα μπουρινάκι  στο οπίσθιο τέταρτο -  ένα κι ένα για γουεδερκόκινγκ.  Και να υποφέρω μαρτυρικά για ένα δίωρο ο δύστυχος,  εξαντλώντας όλα τα τεχνάσματα που απαριθμεί η τύφλα μου.
Και να τους παρακολουθώ ζηλεύοντας,  20 μέτρα εμπρός μου να σέρνουν ατάραχοι τον χορό οι δύο τους μες την καλή χαρά. 

Τι γινότανε ;

Πρώτα απ΄ όλα οι σχεδόν ορθογώνιες πρύμες αντικαθιστούσαν τη δράση περίπου του ρηχού,  μισοκατεβασμένου,  σκεγκ. 
Ύστερα,  καταλάβαινες αμέσως από τις κινήσεις τους,  ότι αυτές οι γάστρες είχανε ελαχιστοποιημένη δευτερεύουσα σταθερότητα και  ασαφές όριο τελικής ευστάθειας,  έτσι που το γέρσιμο βάθαινε αβίαστα χωρίς την παραμικρή μυϊκή προσπάθεια,  η ροπή επαναφοράς ήταν εξαιρετικά ισχνή.   
Εκεί λοιπόν που όλοι εμείς με τις  «κοιλάρες»  μας,  διορθώνουμε από την προσήνεμη πλευρά με παρατεταμένο έντζινγκ και μακριά σουίπ,  αυτοί διόρθωναν με σύντομο βαθύ λίνινγκ και φόρουαρτ στρόουκ συνδυασμένη με κοντή χαι μπρέις !!   
Επειδή η τακτική αυτή επιτρέπει ασύγκριτα βαθύτερο γώνιασμα,  τα σκαριά αποκρίνονταν στο φτερό -  μία στις 5 ως 10 κουπιές έφτανε και περίσσευε.  Με την ίδια τεχνική πετύχαιναν τις στροφές και κάλυπταν κάθε άλλη ανάγκη αλλαγής πορείας.  Απαιτούσε βέβαια ύψιστο επίπεδο αυτοπεποίθησης,  αλλά από κει και πέρα την κούραση μάλλον την απάλυνε παρά τη μεγέθυνε.
Στα δικά μας σκάφη δε γίνεται να εφαρμόζουμε εξακολουθητικά την ίδια τακτική μετριάζοντας το σκέγκ,  γιατί η γερή φάπα επαναφοράς θα μας φλόγιζε σύντομα τους πλευρικούς κοιλιακούς. 

Δυστυχώς,  όταν στην επόμενη στάση  ζήτησα ανυπόμονος να ανταλλάξουμε σκάφη,  φοβήθηκαν μάλλον την πρεμούρα μου και ο Μάρτζιο μου δικαιολογήθηκε αμήχανα,  ότι έχουν φιξαρισμένα ποδοστηρίγματα στα δικά τους μπόγια…
Αυτά,  είναι τα πραγματικά περιστατικά καλοί μου φίλοι,  τη δική μου θεωρητική άποψη την έχω αναπτύξει ήδη εκτενώς σε άλλες θέσεις στο φόρμουμ.
« Τελευταία τροποποίηση: 13 09, 2013, 07:02:06 μμ από giorgos ormanoglou »

thanassis

  • Sr. Member
  • ****
  • Μηνύματα: 392
  • Age: 48
  • Μοντέλο καγιάκ: DIY CLC NorthBay, Gumotex Safari, Sunny, Solar2, K1
Απ: KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M
« Απάντηση #11 στις: 13 09, 2013, 06:58:08 μμ »
....Έτσι όπως εξελίσσεται η συζήτηση, φίλε manos458, στο τέλος θα πρέπει να διευκρινήσεις εάν τα 700,00€ τα δίνεις για να το πάρουν ή τα ζητάς :-X (ΟΚ μαύρο χιούμορ).

Για να προσθέσω κι εγώ την άποψή μου με τη μικρή εμπειρία που διαθέτω.
Εκτιμώ ότι ένας αγοραστής θα πρέπει να ερευνήσει και να αποτιμήσει εν τέλει αυτό που θέλει να αγοράσει.
Επίσης, ο πωλητής οφείλει να να μην αποκρύψει στοιχεία αλλά, όπως και να το κάνουμε, ο αγοραστής είναι αυτός που θα κρίνει με βάση την εμπειρία τις ανάγκες του και πολλά άλλα. Άλλωστε αυτό ισχύει σε οτιδήποτε αφορά αυτή τη σχέση.

Όσον αφορά την αναγκαιότητα του σκετζ, ήταν μια πολύ καλή αφορμή για ν΄αναπτυχθεί η σχετική θεματολογία. Ίσως να συνεχισθεί σε άλλο σημείο του φόρουμ?

manos458

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 12
Απ: KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M
« Απάντηση #12 στις: 14 09, 2013, 08:23:44 πμ »
καλημερα σας αγαπητοι εγω δεν θα το πουλαγα αν δεν υπηρχε το νελο !!!!ο νεος μου ερωτας παρεπιπτοντως επιασα 7.5 μιλια με το αναδυρ ειναι σφερα !!!

cycle

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Μοντέλο καγιάκ: ocean kayak prowler 15
Απ: KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M
« Απάντηση #13 στις: 14 10, 2013, 10:36:55 μμ »
Φίλε manos458, μια απορία: το nelo πότε το ερωτεύτηκες; Τώρα τελευταία ή από το 2008;

manos458

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 12
Απ: KAYAK JANAUTICA ANADYR 5.35M
« Απάντηση #14 στις: 10 02, 2014, 12:25:03 μμ »
τωρα τελευταια!