Αποστολέας Θέμα: P & H Quest Carbon  (Αναγνώστηκε 757 φορές)

stelios

  • Sys Admin
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 773
  • Age: 40
  • Τόπος: Heraklion, Crete
    • Sea kayaking in Greece
  • Μοντέλο καγιάκ: Valley Gemini,Nordkapp,Etain,NDK Explorer, Romany surf,P&H Scorpio,North Shore Atlantic & Aspect,Capella,Jura MV
P & H Quest Carbon
« στις: 08 10, 2012, 09:29:32 μμ »
Πριν μερικές ημέρες επέστρεψα από την Σκωτία όπου είχα την τύχη να δοκιμάσω 12 διαφορετικά σκάφη για αρκετές ώρες.
Ένα από αυτά ήταν το P&H Quest η έκδοση carbon (http://www.phseakayaks.com/kayaks.php?kayak=Quest).

Με τιμή κοντά στα 4000+€ αποτελεί ένα πολύ ακριβό καγιάκ.

Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αποκλειστικά κατασκευασμένο για αποστολές και το καταλαβαίνεις από τις πρώτες κουπιές.
Όταν δεν έχει βάρος (και εννοώ πολύ βάρος 50+ κιλά εκτός τον κωπηλάτη) είναι φοβερά ασταθές (αρχική και δευτερεύουσα σταθερότητα) και αυτό οφείλετε κυρίως στο round hull.

Ασκήσεις όπως οριακό edging, sculling brace κτλ θα οδηγήσουν σίγουρα σε τούμπα αν δεν έχετε ξανακωπηλατήσει παρόμοιο καγιάκ μιας και δεν σε προειδοποιεί, απλά την αρπάζεις στα παγωμένα νερά της Σκωτίας  :P

Μετά τις πρώτες απογοητευτικές εντυπώσεις γέμισα 10 πλαστικά (4λιτρα) με θαλασσινό νερό και τα έβαλα στα hatches για να δω την συμπεριφορά φορτωμένο. Αρκετά καλύτερο αλλά πάλι ασταθές σε ανησυχητικό βαθμό. Την ίδια εντύπωση σχημάτισε και φίλος κωπηλάτης με 20 χρόνια εμπειρία.

Συνολικά κάναμε περίπου 25χλμ με το καγιάκ, να παλεύω να μην τουμπάρω καμιά 10ριά φορές όταν το ρεύμα ήταν πολύ ισχυρό από την άνοδο της παλίρροιας με αντίθετο αέρα (κυματισμός με απίστευτα μικρό χρονικό όριο μεταξύ των κυμάτων, σαν ποταμός ήταν). Δυστηχώς δεν έχω φωτογραφίες από τη συγκεκριμένη απόσταση (με εξαίρεση μερικές στην αρχή) μιας και η σκέψη να αφίσω το κουπί θα οδηγούσε σε τούμπα  ;D

Συνοψίζω τις εντυπώσεις μου:

Πλεονεκτήματα:

1. Τεράστιος αποθυκευτικός χώρος
2. Φοβερή ποιότητα κατασκευής
3. Ελαφρύ (περίπου 24 κιλά)
4. Πολύ όμορφο
5. Πολύ άνετο κάθισμα
6. Εργονομικό cockpit
7. Αρκετά γρήγορο
8. Πολύ καλό σε edging
9. Με το skeg πάει τέλεια ευθεία ακόμη και με αρκετό κύμα/αέρα


Μειονεκτήματα:

1. Ακριβό
2. Πάρα πολύ ασταθές όταν δεν είναι πλήρες φορτωμένο (είναι πιο ασταθές ακόμη και από καγιάκ με 50 εκ cockpit που δοκίμασα)
3. Ακατάλληλο για καθημερινές βόλτες (είναι για expeditions είπαμε!)

Θεωρώ ότι είναι ένα καγιάκ που πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσει κάποιος πριν το αγοράσει γιατί είναι πολύ ιδιόμορφο.

Επισυνάπτω και μερικές φώτο από την βόλτα όταν το βόλταρε ένας φίλος.
« Τελευταία τροποποίηση: 08 10, 2012, 09:31:38 μμ από stelios »
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com

Random

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 234
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μοντέλο καγιάκ: Tahe Wind 585
Απ: P & H Quest Carbon
« Απάντηση #1 στις: 08 10, 2012, 11:13:27 μμ »
Στελιο καλησπερα, ωραιο σκαρι εκ πρωτης οψεως αλλα εκτιμω οτι ολα τα round hull εχουν το ιδιο προβλημα ασταθειας. Νομιζω οτι και με φουλ φορτιο δν θα αλλαξουν και πολλα ;D Εκτιμω οτι για το μηκος του(5.36) ειναι βαρυ. Το 585 μου ζυγιζει κενο φορτιου χωρις καπακια 24.6 κιλα ζυγισμενο! Δν μπορω να καταλαβω επισης ποιος ο σκοπος να εισαι τοσο ασταθης σε ενα expedition σκαφος. Για 4000 γιουρο καλυτερα προτιμω να παρω δυο ταχε και δυο κουπια σουπερ ντουπερ. Ωραιο αλλα πανακριβο και αποθαρρυντικο να δωσεις τοσα πολλα χρηματα κατ εμε! :o :o

Leave it to Random to needlessly complicated things

Pai Mei

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 145
  • Age: 38
  • Τόπος: Nότιος Ευβοϊκός
  • Μοντέλο καγιάκ: Perception Essence 17
Απ: P & H Quest Carbon
« Απάντηση #2 στις: 09 10, 2012, 12:24:04 πμ »
Στελιο καλησπερα, ωραιο σκαρι εκ πρωτης οψεως αλλα εκτιμω οτι ολα τα round hull εχουν το ιδιο προβλημα ασταθειας. Νομιζω οτι και με φουλ φορτιο δν θα αλλαξουν και πολλα ;D Εκτιμω οτι για το μηκος του(5.36) ειναι βαρυ. Το 585 μου ζυγιζει κενο φορτιου χωρις καπακια 24.6 κιλα ζυγισμενο! Δν μπορω να καταλαβω επισης ποιος ο σκοπος να εισαι τοσο ασταθης σε ενα expedition σκαφος. Για 4000 γιουρο καλυτερα προτιμω να παρω δυο ταχε και δυο κουπια σουπερ ντουπερ. Ωραιο αλλα πανακριβο και αποθαρρυντικο να δωσεις τοσα πολλα χρηματα κατ εμε! :o :o

Έτσι όπως το περιέγραψε ο Στέλιος, μου δίνει την εντύπωση playboat περισσότερο, παρά offshore σκάφους.



What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.

giorgos ormanoglou

  • Επισκέπτης
Απ: P & H Quest Carbon
« Απάντηση #3 στις: 09 10, 2012, 08:20:57 πμ »
Έτσι όπως το περιέγραψε ο Στέλιος, μου δίνει την εντύπωση playboat περισσότερο, παρά offshore σκάφους.
Πράγματι,  αν το καθεαυτού expedition σκαρί της p&h είναι το cetus και αντίστοιχο playboat το capela,  το quest πλασάρεται  σαν «όλα σε ένα»,  all around σκάφος.

stelios

  • Sys Admin
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 773
  • Age: 40
  • Τόπος: Heraklion, Crete
    • Sea kayaking in Greece
  • Μοντέλο καγιάκ: Valley Gemini,Nordkapp,Etain,NDK Explorer, Romany surf,P&H Scorpio,North Shore Atlantic & Aspect,Capella,Jura MV
Απ: P & H Quest Carbon
« Απάντηση #4 στις: 09 10, 2012, 08:36:26 πμ »
Random η ποιότητα κατασκευής δεν έχει καμία σχέση με της Tahe, δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης, είναι μακράν καλύτερη και η εταιρία (P&H) έχει κορυφαίο after sales support.
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com

Random

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 234
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μοντέλο καγιάκ: Tahe Wind 585
Απ: P & H Quest Carbon
« Απάντηση #5 στις: 09 10, 2012, 02:56:33 μμ »
Random η ποιότητα κατασκευής δεν έχει καμία σχέση με της Tahe, δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης, είναι μακράν καλύτερη και η εταιρία (P&H) έχει κορυφαίο after sales support.

Ok θα το δεχτω αυτο, ισως το gel coat να ειναι λιγο πιο φανταχτερο και τα deck lines ή το κάθισμα λιγο πιο ραφινάτο. Ο πολυεστερας είναι πολυεστέρας ομως κ δν εκτιμω οτι μπορει να κοστιζει ενα PH οσο τεσσερα σκαφη Tahe! Και να το θεσω αλλιως τοτε, η Zegull(που ειναι η ιδια εταιρεια) που χρησιμοποιει τεχνολογια vacuum και sandwich ενισχυση στην τροπιδα και στα πλαγια και κατασκευαζει κατ εμε κλασεις ανωτερα σκαφη απο την PH ή την Valley πως διατηρει τιμες δυσαναλογα πιο μικρες και παλι? Η απαντηση ειναι οτι η PH ειδικα δν ενδιαφερεται για εξαγωγες και για αυτο χτυπα τις τιμες? Η μήπως κρυβει κατι τοσο σημαντικο τεχνολογικα το οποιο δεν γνωριζουμε?Επισης να ξεκαθαρισω οτι η σειρα Tahe στα πολυεστερικα TGC μοντελων 2012 δν εχει καμμια σχεση με τα παλια πολυεστερικα του 2011 και πρότερα. Χωρις να τιθεμαι κατηγορηματικα υπερ της μιας ή της αλλης μαρκας αλλα παντα προς οφελος του καταναλωτη δν δικαιολογω την τοσο δραματικη διαφορα τιμης μεταξυ δυο εταιρειων ουτε τον θρυλο μεταξυ των δυο εταιρειων. Η PH ξεκινησε μολις 10 χρονια νωριτερα απο την Tahe marine και κατα δευτερο η σχεδιαση και η τεχνογνωσια της Tahe ιδιως στα γροινλανδικα σκαφη ειναι πολυ πιο ανωτερη. Το οτι κατι ειναι Αγγλικο δν σημαινει οτι ειναι και τοπ. Ειδικα οσοι γνωριζουν περι πλαστικων σκαφων και θαλαμηγων οι Ιταλοι αυτοι την στιγμη ειναι στο προσκηνιο με τις καλυτερες ναυπηγησεις παγκοσμιως. Οσον για το after sales παρελαβα πριν 1.5 μηνα δωρεαν σπιτι μου κιβωτιο απο την Tahe marine το οποιο περιεχει κιτ επισκευης, γυαλιστικα υγρα καθως και γυαλιστικα σφουγγαρακια για αλοιφαδορο και για το χερι. Στα δε mail που εχω στειλει απαντανε αμεσως. Επισης τα σκαφη της Tahe εχουν serial number και ερχονται ζυγισμενα και δοκιμασμενα στο νερο για στεγανοτητα αλλα και απο κωπηλατη της Tahe. Προσωπικα εμενα με χουν καλυψει πληρως οι Εσθονοι :D

Leave it to Random to needlessly complicated things

luca

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 117
  • Μοντέλο καγιάκ: feelfree moken 13 trimaran
Απ: P & H Quest Carbon
« Απάντηση #6 στις: 09 10, 2012, 07:31:57 μμ »
Από καθαρά κατασκευστικής άποψης όσον αφορά τα composites οι Άγγλοι είναι μακράν οι καλύτεροι στον πλανήτη. Κατέχουν τα υλικά όσο κανείς άλλος και όλες οι τεχνικές ξεκινούν από αυτούς. Από την κατασκευή F1 μέχρι τα αγωνιστικά καλάμια δεν υπάρχει κανένας που να μπορεί να τους φτάσει.
Επίσης φαντάζομαι ότι αποκλείεται να είναι πολυεστέρας το PH. Είναι μάλλον εποξικό το οποίο σημαίνει τριπλάσιο κόστος, όπως και δεκαπλάσιο είναι το κόστος ανά τ.μ. του fiberglass cloth με το  carbon kevlar. Αυτά σχετικά με τα υλικά και την κατασκευή τους. Όσο για το vacuum infusion και το sandwich δεν και πυρηνική φυσική ρε παιδιά. Σιγά τα αυγά. Ο καθένας μπορεί να το κάνει στην αυλή του σπιτιού του. Μην τρελένεστε κιόλας.

Υ.Γ. Ο Μεγαλύτερος πονοκέφαλος και δυσκολία είναι ο σχεδιασμός...η κατασκευή είναι το εύκολο κομμάτι. 

Random

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 234
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μοντέλο καγιάκ: Tahe Wind 585
Απ: P & H Quest Carbon
« Απάντηση #7 στις: 09 10, 2012, 08:39:13 μμ »
Από καθαρά κατασκευστικής άποψης όσον αφορά τα composites οι Άγγλοι είναι μακράν οι καλύτεροι στον πλανήτη. Κατέχουν τα υλικά όσο κανείς άλλος και όλες οι τεχνικές ξεκινούν από αυτούς. Από την κατασκευή F1 μέχρι τα αγωνιστικά καλάμια δεν υπάρχει κανένας που να μπορεί να τους φτάσει.
Επίσης φαντάζομαι ότι αποκλείεται να είναι πολυεστέρας το PH. Είναι μάλλον εποξικό το οποίο σημαίνει τριπλάσιο κόστος, όπως και δεκαπλάσιο είναι το κόστος ανά τ.μ. του fiberglass cloth με το  carbon kevlar. Αυτά σχετικά με τα υλικά και την κατασκευή τους. Όσο για το vacuum infusion και το sandwich δεν και πυρηνική φυσική ρε παιδιά. Σιγά τα αυγά. Ο καθένας μπορεί να το κάνει στην αυλή του σπιτιού του. Μην τρελένεστε κιόλας.

Υ.Γ. Ο Μεγαλύτερος πονοκέφαλος και δυσκολία είναι ο σχεδιασμός...η κατασκευή είναι το εύκολο κομμάτι.

Φιλε Λουκα, απο την φαντασια στην πραγματικοτητα υπαρχει μεγαλη διαφορα πιστεψε με. Αν γνωριζεις την διαφορα στην τιμη και στην ποιοτητα τοτε μπορεις να μας πεις αλλα με εικασιες δεν με πειθεις προσωπικα. Εποξικα ειναι ολα φιλε Λουκα ακομα και τα SOF τα οποια απο ξυλινα αποκτουν ιδιοτητες πολυεστερικου. Το vacuum infusion ηταν αποκλειστικη πατεντα της Tahe και ειναι ισως αλλη μια η δυο εταιρειες που χρησιμοποιουν αυτη την τεχνικη. Επισης το TG compound της Tahe ειναι κ παλι αποκλειστικη πατεντα της Tahe marine εως tωρα. Οσον αφορα τους Αγγλους και τις πολυεστερικες κατασκευες αυτο ισχυε καποτε και οχι τωρα πλεον αγαπητε μου. Η Κινα αυτη την στιγμη παραγει τους τελειοτερους καρμπον κεβλαρ δισκους και πτερυγια ανεμογεννητριων στον κοσμο οπως κ οι Ιταλοι τα καλυτερα κραματα πολυεστερων και και καρμπον σκαφων σε μικρομετρικα μεγεθη απο 10 εως και 45 μετρα μεγαλων θαλαμηγων. Εχω παρακολουθησει ναυπηγικες κατασκευες στην Αγγλια και οντως δν αμφισβητει κανεις οτι ειναι εξαιρετικες και συνδυαζουν το πατροπαραδοτο με συγχρονες ναυπηγικες ραδιουργιες. Περαν αυτων ξαναλεω και παλι, το θεμα μου ειναι οτι η υπερβολη αυτη στην τιμη δν δικαιολογειται κατ εμε. Αν εχεις επισημα κατασκευατικα στοιχεια που δικαιολογουν την τοσο αυξημενη τιμη του 1/3 ή 1/4 τοτε να το δεχθω αλλιως το θεωρω κοροιδια.

Leave it to Random to needlessly complicated things

luca

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 117
  • Μοντέλο καγιάκ: feelfree moken 13 trimaran
Απ: P & H Quest Carbon
« Απάντηση #8 στις: 09 10, 2012, 09:16:08 μμ »
Φίλε Random....δεν νομίζω ότι είμαι φαντασιόπληκτος. Γνωρίζω πολύ καλά και τις τιμές των υλικών και την κατασκευή τους, επειδή έχω ασχοληθεί και κατασκευάσει. Τώρα μάλιστα ξεκινάω την κατασκευή ενός ιστιοπλοϊκού τριμαράν composite 16''. Όπότε μη μου λές εμένα για φαντασία. Όσο για τις τιμές άνοιξε τον κατάλογο της Fibermax και δές.
Το Infusion είναι πατέντα της TAHE?????? Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΠΑΡΑ που άκουσα στη ζωή μου. Googlare λίγο και μετά πες μας.

Όσο για του ς Κινέζους τι να πώ......

Υ.Γ. Φίλε μου δεν είναι κακό να είσαι άσχετος με το σπορ....μη λές όμως ότι σου κατέβει γιατί διαβάζει και κόσμος και γελάει. Όταν ξεμπερδέψεις το πολυεστερικό με το εποξικό ξαναγράψε.

giorgos ormanoglou

  • Επισκέπτης
Απ: P & H Quest Carbon
« Απάντηση #9 στις: 09 10, 2012, 10:22:09 μμ »
Σε οπαδικό φόρουμ θα μπήκα απόψε...  Συγγνώμη,  λάθος...!?

Random

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 234
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μοντέλο καγιάκ: Tahe Wind 585
Απ: P & H Quest Carbon
« Απάντηση #10 στις: 10 10, 2012, 12:51:33 πμ »
Φίλε Random....δεν νομίζω ότι είμαι φαντασιόπληκτος. Γνωρίζω πολύ καλά και τις τιμές των υλικών και την κατασκευή τους, επειδή έχω ασχοληθεί και κατασκευάσει. Τώρα μάλιστα ξεκινάω την κατασκευή ενός ιστιοπλοϊκού τριμαράν composite 16''. Όπότε μη μου λές εμένα για φαντασία. Όσο για τις τιμές άνοιξε τον κατάλογο της Fibermax και δές.
Το Infusion είναι πατέντα της TAHE?????? Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΠΑΡΑ που άκουσα στη ζωή μου. Googlare λίγο και μετά πες μας.

Όσο για του ς Κινέζους τι να πώ......

Υ.Γ. Φίλε μου δεν είναι κακό να είσαι άσχετος με το σπορ....μη λές όμως ότι σου κατέβει γιατί διαβάζει και κόσμος και γελάει. Όταν ξεμπερδέψεις το πολυεστερικό με το εποξικό ξαναγράψε.

Φιλε lucas σου ζητω συγγνωμη αν σε προσεβαλα με τον οποιονδηποτε τροπο..Δεν γνωριζα οτι εισαι και κατασκευαστης. Σαν ασχετος λοιπον με το σπορ οπως με αποκαλεσες θα σου πω τα εξης

1. Δεν σε προσεβαλα.Εσυ ο ιδιος ανεφερες οτι "φανταζεσαι" οτι τα υλικα της ph πρεπει να ειναι πανακριβα κλπ. Πανω σε αυτη την εικασια σου, ανεφερα οτι αν γνωριζεις ποια και τι υλικα ειναι αυτα πες μας να μαθουμε και εμεις..
2.Εφοσον εισαι σχετικος στον χωρο και ακους ΠΑΠΑΡΕΣ τοτε διαβασε και αλλη μια απο εμενα.  Το καθε ναυπηγειο την τεχνικη του vacuum την παρουσιαζει υπο διαφορες μορφες και ονομασιες και την πατενταρει λογω των διαφορετικων τεχνικων και εργαλειων που χρησιμοποιει. H zegull και οχι η tahe για να ακριβολογω, οπως ανεφερα πριν, πατενταρισε το εξης που δεν εκανε αλλη εταιρεια. Χρησιμοποιησε μονομπλοκ καλουπι το οποιο ντυνεται με τον οπλισμο εξωτερικα κολλημενο με σπρει συγκολλησης. Επειτα  εφαρμοζεται υποπιεση(vacuum) απο ειδικες αντλιες κατα τα γνωστα για τημ αφαιρεση του αερα και εν συνεχεια εμποτιζεται η ρητινη, γινεται φασματομετρικος ελεγχος για την ομαλη διαχυση του υγρου και οταν η ρητινη πολυμεριστει τοτε το καλουπι καταστρεφεται εσωτερικα και ακολουθειται μετα η υπολοιπη διαδικασια κατασκευης. Ετσι δημιουργεις μια πανισχυρη και δεμενη γαστρα με ενα επισης πανισχυρο και δεμενο καταστρωμα. Δεν γνωριζω απο τι υλικα ειναι το καλουπι τους(το οποιο καταστρεφεται) αλλα αν δοκιμασεις να καθισεις πανω στο ντεκ ενος τετοιου σκαφους και ενος αλλου πολυεστερικου θα καταλαβεις την διαφορα.
3. Οσο για τους Κινεζους και το αν γελαει ο κοσμος μαζι μου, απαξιω να απαντησω. Παντως οσο και ασχετος και αν ειμαι κατα τα λεγομενα σου οτι γνωσεις εχω τις απεκτησα παντως οχι απο το google οπως πιθανον εσυ.  Χωρις παρεξηγηση και παλι ο στοχος μου δν ειναι να υποστηριξω την μια μαρκα ή την αλλη, απλα το να διακρινω που εγκειται η τοσο μεγαλη διαφορα στις τιμες των PΗ με τα αλλα σκαφη.
4. Επισης πανω στην μανια μου να ξεμπερδεψω καποιες εννοιες που εσυ τις γνωριζεις τελεια, σου συνιστω λοιπον οταν γραφεις να εισαι επακριβης και να μην πιθανολογεις οτι ισως τα υλικα να ειναι ετσι ή αλλιώς. Η ξερεις ή δν ξέρεις βρε αδερφέ. Τελος αν θελεις να μου απαντησεις εγώ σε παρακαλω μην google -ισεις.

ΥΓ Μπορεις και καλλιστα να πληρωσεις 4000 ευρω για ενα PH αφουφαντάζεσαι  ότι αποκλείεται να είναι πολυεστέρας το PH ή ειναι μαλλονεποξικο με τριπλασιο κοστος κλπ κλπ. Oταν ξεκαθαρισεις και εσυ τι είναι ή τα κόστη ή ο,τι άλλο πες κ σε εμενα να μαθω :D :D :D Καλη επιτυχια με την κατασκευη σου! ;)

Leave it to Random to needlessly complicated things

Random

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 234
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μοντέλο καγιάκ: Tahe Wind 585
Απ: P & H Quest Carbon
« Απάντηση #11 στις: 10 10, 2012, 12:57:05 πμ »
Σε οπαδικό φόρουμ θα μπήκα απόψε...  Συγγνώμη,  λάθος...!?

Οχι Γιωργο στο σωστο χωρο εισαι, απλα επεσες σε μια συζητηση ενος ειδικου και ενος ασχετου ο οποιος googlizei! : :D ;D Τωρα ποιος ειναι ο ειδικος και ποιος ο ασχετος εδω γελανε :D...Παντως αν ημουν ο ειδικος σιγουρα θα με διεκρινε λιγη ταπεινοφροσυνη η οποια θα συνοδευε το πλουσιο γνωστικο μου πεδιο, τι  λεμεε τωρα!
Συγγνωμη Στελιο για την παρεκτροπη από το θέμα παρουσίασης του συγκεκριμενου καγιακ. :D
« Τελευταία τροποποίηση: 10 10, 2012, 01:01:15 πμ από Random »

Leave it to Random to needlessly complicated things

luca

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 117
  • Μοντέλο καγιάκ: feelfree moken 13 trimaran
Απ: P & H Quest Carbon
« Απάντηση #12 στις: 10 10, 2012, 08:10:34 πμ »
Ωχ κι' άλλος Θεωρητικός......Βρε καλως τα τα παιδιά. Είμαι σίγουρος ότι ξέρεις τις διαδικασίες παραγωγής της TAHE. Θα με ενδιέφερε περισσότερο όμως αν είχες κατασκευάσει μόνος σου κάτι. Να σχεδιάσεις εσύ το εξάρτημα ή το σκάφος...να παραγγείλεις εσύ τα υλικά....να λερώσεις τα χέρια σου... Αυτό και μόνο αυτό σε δικαιοδοτεί να εκφράζεσαι επί της κατασκευής.
Αναμένω με ανυπομονησία δείγματα της δουλειάς σου.


stelios

  • Sys Admin
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 773
  • Age: 40
  • Τόπος: Heraklion, Crete
    • Sea kayaking in Greece
  • Μοντέλο καγιάκ: Valley Gemini,Nordkapp,Etain,NDK Explorer, Romany surf,P&H Scorpio,North Shore Atlantic & Aspect,Capella,Jura MV
Απ: P & H Quest Carbon
« Απάντηση #13 στις: 10 10, 2012, 09:03:12 πμ »
Καλημέρα σε όλους. Παρακαλώ μην συνεχίσετε το θέμα όπως τις παραπάνω 3-4 απαντήσεις γιατί θα διαγραφούν. Ανοίξτε ένα νέο θέμα και γράψτε περί κατασκευής κόσμια.
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com

giorgos ormanoglou

  • Επισκέπτης
Απ: P & H Quest Carbon
« Απάντηση #14 στις: 10 10, 2012, 09:39:45 πμ »
Έχετε καταλάβει ότι συναγωνίζεστε με ζήλο,  με σθένος και με γενναιοφροσύνη,  ποιος απ’  τους δυο θα γίνει περισσότερο ρόμπα ;
Νικητής,  λοιπόν,  για εμάς,  σε αυτόν τον παράλογο αγώνα,  θα αναδειχθεί όποιος καταφέρει τον άλλον να γράψει τελευταίος…