Sea-kayak.gr Forums

Full Version: 2η συναντηση μελων φορουμ---Αγ.Κωνσταντινος-Λιχαδονησια
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
μαλλον και εμεις απο παρασκευη θα κατασκηνωσουμε καπου εκει κοντα

το παρκιν ειναι σημαντικο θεμα και πρεπει να ληφθει υποψιν

βασικες προμηθειες ειναι απαραιτητες

το κινητο μου ειναι το 6944152175
Pai Mei Συμφωνώ. Νομίζω ότι είναι καλύτερα να πέσετε από τον Αγιο Κων/νο παρά από το Ασπρονέρι. Η παραλία είναι στην έξοδο της παλαιάς εθνικής προς Λαμία, ακριβώς μπροστά από ένα Bar που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του δρόμου (συνημμένα). Όμως αν πέσετε από εκεί η διαδρομή που είχαμε προγραμματίσει μεγαλώνει περίπου κατά 4 χλμ.
Εγώ θα πρότεινα να σκεφτούμε και την περίπτωση να πέσετε από Καμμένα Βούρλα, μπροστά από το ξενοδοχείο Σισσυ (συνημμένα). Εκεί μπορείτε να αφήσετε τα αυτοκίνητα και το παραπάνω κομμάτι της διαδρομής είναι περίπου 1.6 χλμ. Επίσης είναι πιο σύντομη η επιστροφή της Κυριακής
και εγώ νομίζω ότι καμμένα βούρλα είναι η καλύτερη επιλογή, οπότε εμείς που θα φτάσουμε από παρασκευή απόγευμα είτε να μείνουμε σε ξενοδοχείο, είτε να τα ρίξουμε το απόγευμα και να κατσκηνώσουμε στην παραλία ασπρονερίου που είναι δίπλα...
(07-10-2012, 09:15 PM)hakem Chalkidiki link Wrote: [ -> ]και εγώ νομίζω ότι καμμένα βούρλα είναι η καλύτερη επιλογή, οπότε εμείς που θα φτάσουμε από παρασκευή απόγευμα είτε να μείνουμε σε ξενοδοχείο, είτε να τα ρίξουμε το απόγευμα και να κατσκηνώσουμε στην παραλία ασπρονερίου που είναι δίπλα...
Τελικά νομίζω και εγώ ότι τα Καμμένα Βούρλα είναι καλύτερη περίπτωση από τον Αγ. Κων/νο. Επίσης, από όσο γνωρίζω στην παραλία Ασπρονερίου μπορείτε να κατασκηνώσετε. Ίσως να μπορείτε και λίγο πιο πέρα από το Σίσσυ.
Καλημέρα,
για μας μια τέτοια  εξόρμηση ειναι 'άπιαστο όνειρο΄....
έχοντας λιγότερο απο 10 ωρες εμπειρία με το sea- kayak    to ΠΣΚ  θα δοκιμάζω στο Ποσιδι τα  βασικά και  ισως  μια βόλτα παραλία παραλία 6 χιλιομέτρων  φούρκα -φάρος ποσιδι.
Για ολους οσους εκδραμουν  καλά να περάσετε, να είναι όμορφη η διαδρομή, ευχάριστη η παρέα και να επιστρέψετε χαμογελαστοί...

ισως στο μέλλον μπορέσω να ακολουθήσω

Μιχάλης
Συμφωνούμε λοιπόν σε πάρκιν-απόπλου από Καμμένα Βούρλα. Ο Random θα ανανεώσει το αρχικό ποστ, προσθέτοντας τις νέες πλέον συντεταγμένες.

Τα υπόλοιπα παραμένουν ως έχουν.

@mike1962, καλώς ήρθες στην παρέα. Οι αποστάσεις στην συγκεκριμένη εκδρομή είναι πολύ μικρές και ο καιρός προβλέπεται καλός, μέχρι 2-3b, οποιοσδήποτε θα μπορέσει να ακολουθήσει άνετα (πλην των μικρών SOT, που απαιτούν το διπλάσιο ή και τριπλάσιο της ροπής/αντοχής στη δύναμη από τον κωπηλάτη, προκειμένου να μην μένουν πολύ πίσω).
Συμφωνούμε για εκκίνηση από Καμμένα Βούρλα.
Ένα άλλο θέμα είναι τα βαπόρια που κάνουν τη διαδρομή Αγ. Κων/νος-Β. Σποράδες. Αυτά είναι ένα F/B Hellenic Seaways σχετικά μεγάλο και ένα FLYINGCAT με την επιγραφή Vodafon. Επικίνδυνο είναι κυρίως το δεύτερο επειδή αναπτύσσει μεγάλες ταχύτητες. Τα πλοία αυτά περνούν από τον δίαυλο μεταξύ Κ. Βούρλα  και Λιχαδονήσια. Οι ώρες του περάσματος είναι περίπου: F/B 11.00-11.20 από Αγ. Κων/νο, Vodafon 10.15-10.30 προς Αγ. Κων/νο.
Νομίζω ότι είναι σκόπιμο ο Random να επικοινωνήσει -συναδελφικά- με το λιμεναρχείο Αγ. Κω/νου 2235031759 και να τους ενημερώσει ώστε αυτοί με τη σειρά τους να ενημερώσουν τα βαπόρια να προσέξουν στον δίαυλο.
Ωραίος, Γιώργο.

Το Flying cat περνάει από την πορεία μας μεταξύ 10.45-11.05, διασταυρούμενο με το Εxpress Pegasus.

Aν είμαστε στο νερό 0930 για απέναντι, δεν θα έχουμε πρόβλημα.

Συνεχής επαγρύπνηση χρειάζεται, ωστόσο, και για τα μικρά ταχύπλοα αναψυχής, των οποίων η κίνηση αναμένεται αυξημένη το σ/κ στην περιοχή, λόγω του καλού καιρού.
(07-11-2012, 09:01 AM)Pai Mei link Wrote: [ -> ]Ωραίος, Γιώργο.
Το Flying cat περνάει από την πορεία μας μεταξύ 10.45-11.05, διασταυρούμενο με το Εxpress Pegasus.
Aν είμαστε στο νερό 0930 για απέναντι, δεν θα έχουμε πρόβλημα.
Συνεχής επαγρύπνηση χρειάζεται, ωστόσο, και για τα μικρά ταχύπλοα αναψυχής, των οποίων η κίνηση αναμένεται αυξημένη το σ/κ στην περιοχή, λόγω του καλού καιρού.

Συμφωνώ Pai Mei. Εγώ πάντως το φοβάμαι το Flying cat. Είναι ένα θέμα που θέλω να συζητήσουμε από κοντά: πως μπορείς να καταλάβεις σε ποια πορεία είσαι σε σχέση με ένα πλοίο που βλέπεις μακριά. Ο Random μου είπε ότι υπάρχει τρόπος αν έχεις πυξίδα.
Από Πέμπτη βράδυ θα είμαι στις Ράχες Φθιώτιδας. Από εκεί θα πέσω το Σάββατο για να σας συναντήσω ανοικτά από τα Λιχαδονήσια. Θα έχω τηλεφωνική επαφή με τον Random.
Γιώργο, συναισθάνομαι απόλυτα τις ανησυχίες σου, καθότι έχω κι εγώ τον ίδιο ακριβώς φόβο. Θα έλεγα μάλιστα ότι είναι η υπ.αρ. 1 ανησυχία μου μέσα στο νερό και για τον λόγο αυτό πριν από κάθε ταξίδι στο οποίο υπάρχει διάσχιση, εκπονούμε αναλυτική εργασία με τα δρομολόγια των βαποριών καθώς και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, βλ. ταχύτητα, απόνερο, πορεία κ.λπ.

Αυτό μας βοηθά να έχουμε εκ των προτερών μια εικόνα της περιοχής, τι θα συναντήσουμε που και πότε, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μειώνει την επιφυλακή στην οποία βρισκόμαστε. Περιοδικά χρειάζεται περιφερειακός έλεγχος πεδίου, γιατί ακόμα και αν βλέπεις τι γίνεται μπροστά σου, πρέπει να βλέπεις τι γίνεται και πίσω σου.

Στην πράξη, θεωρώ ότι είναι δύσκολη υπόθεση σε ορισμένες περιπτώσεις η εκτίμηση της ακριβούς πορείας του βαποριού και ειδικότερα όταν βρίσκεται στην ίδια περίπου πορεία με εσένα, πίσω σου ή μπροστά σου. Ας μην ξεχνάμε ότι στη θάλασσα είμαστε μυρμήγκια σε σχέση με τα άλλα πλώτα και πολλώ δε μάλλον για τα μεγάλα βαπόρια και προσωπικά έχω κάποιες επιφυλάξεις για το αν ο αξιωματικός γέφυρας θα μπορέσει να μας δει έγκαιρα ή και για το αν θα "χτυπήσουμε" στο ραντάρ. Προσωπικά, εφαρμόζω την πρόχειρη λύση του αλουμινόχαρτου προς το παρόν (που αμφιβάλλω κατά πόσον δουλεύει), αλλά έχω στα σχέδια να κατασκευάσω ή να αγοράσω έναν κανονικό ανακλαστήρα ραντάρ.

Θα αναφέρω, ενδεικτικά και δύο παρ' ολίγον συναντήσεις με μεγάλα βαπόρια μαζί με τα ανάλογα συμπεράσματα:

Κατά τον διάπλου του στενού Τήνου-Μυκόνου, συνειδητοποιώ ότι μεγάλο βαπόρι (κρουαζιερόπλοιο) βρίσκεται στο 1,5-2νμ πίσω μας. Ο ήλιος όμως πέφτει κατά τέτοιο τρόπο πάνω του, που δημιουργεί ένα ακαθόριστο σχήμα... δυσκολευόμουν να διακρίνω πού ήταν η πλώρη και πού η μάσκα του, πού η μπάντα του, που σημαίνει ότι δεν μπορούσα να καταλάβω και ποιά ήταν η πορεία του. Γνωρίζοντας, ωστόσο, την ακριβή θέση του λιμανιού της Μυκόνου, υπέθεσα ότι μάλλον θα πήγαινε για εκεί, έχοντας κατά συνέπεια μία ασφαλή απόκλιση από το δικό μας στίγμα εκείνη τη στιγμή. Όμως, αν δεν πήγαινε για εκεί; Σκέψου την ψυχολογική κατάσταση εκείνη τη στιγμή, έχοντας έναν φρέσκο 6άρη Γρέγο στην μπάντα, ένα βαπόρι αδιευκρίνιστης πορείας πίσω -το οποίο έπρεπε κάθε 10-15'' να ελέγχουμε περιστρεφόμενοι πλήρως- και ένα ακόμη Ε/Γ-Ο/Γ να μανουβράρει μπροστά φεύγοντας από το λιμάνι... Ένιωθα σαν να είμαι σε πόλεμο, εκτεθειμένος ανάμεσα σε διασταυρούμενα πυρά.

Το δεύτερο ήταν στο κρητικό, που περιμέναμε από απέναντι τα δύο μεγάλα ταχύπλοα της γραμμής Ηράκλειο-Σαντορίνη (speedrunner και megajet). Ξέραμε ακριβώς την πορεία τους η οποία συνέπιπτε επακριβώς με την δική μας. Το καλό είναι ότι θα τα βλέπαμε μπροστά μας, άρα θεωρητικά θα είχαμε κάποια περιθώρια ελιγμού, το κακό ήταν ότι ψυχολογικά και μόνο η επικείμενη συνάντηση με δύο ταχύπλοα που πηγαίνουν με 27-30kn σου δημιουργεί τεράστιο άγχος... Θα σε δουν; Θα μπορέσεις να τα αποφύγεις;
Το φοβερότερο απ' όλα είναι ότι ακούγαμε τους ντιζελοκινητήρες ήδη από τη στιγμή που απέπλευσαν από το Ηράκλειο, γύρω στις 09.00 αν θυμάμαι καλά και ενόσω εμείς ήμασταν 40+ μίλια μακριά! Ο ήχος μεταδίδεται εντελώς ανεμπόδιστα στη θάλασσα.

Εκεί, προτιμήσαμε να πιάσουμε έναν λίγο δυτικότερο μεσημβρινό για να είμαστε καλυμμένοι και ας γράφαμε λίγα μίλια παραπάνω... Όμως το άγχος δεν θα το ξεχάσω ποτέ ακούγοντας επί ώρες τους κινητήρες να δυναμώνουν όλο και περισσότερο, χωρίς να φαίνεται πουθενά τίποτα, όπως δεν θα ξεχάσω και το συγκλονιστικό συναίσθημα όταν τα διακρίναμε στον ορίζοντα, καθώς και τον απερίγραπτο ενθουσιασμό όταν διαπιστώναμε ότι θα περνούσαν στα 2-3νμ μακριά από την αριστερή μπάντα μας...

Εν ολίγοις και συγγνώμη για τη φλυαρία, ο εν λόγω τομέας απαιτεί τεράστια προσοχή, τόσο από άποψη προεργασίας -για τα ποστάλια που είναι γνωστά τα δρομολόγιά τους- όσο και για κάθε είδους πλωτό. Προσωπικά, θεωρώ ως τα πλέον επικίνδυνα τα μικρά ιδιωτικά ταχύπλοα, φουσκωτά, jet-ski κ.λπ, των οποίων συχνά οι ιδιοκτήτες είναι παντελώς άναυτοι και απρόσεχτοι.

Εξοπλιστικά μέτρα αποφύγης μεγάλων πλωτών: Ανακλαστήρας ραντάρ και συσκευή παρακολούθησης AIS.




Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8