Αποστολέας Θέμα: Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο  (Αναγνώστηκε 1767 φορές)

stelios

  • Sys Admin
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 774
  • Age: 41
  • Τόπος: Heraklion, Crete
    • Sea kayaking in Greece
  • Μοντέλο καγιάκ: Valley Gemini,Nordkapp,Etain,NDK Explorer, Romany surf,P&H Scorpio,North Shore Atlantic & Aspect,Capella,Jura MV
Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
« στις: 19 06, 2012, 04:36:09 μμ »
Ας γράψω το πρώτο post στην κατηγορία :)

Έπειτα από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στην αγορά του Reval midi (πλαστικό) για την χρήση που το θέλω (σε ταξίδια 4-5 ημέρες και σχολές) και ευτυχώς δεν το μετάνιωσα. Είναι British style kayak.  Έχω αρκετά Reval Midi στην κατοχή μου λόγω δουλειάς με χρήση 3-5 φορές την εβδομάδα τους τελευταίους 2 μήνες οπότε τα παρακάτω σχόλια που παραθέτω σχετικά με το σκάφος είναι από αρκετή χρήση και όχι περιστασιακά.

Θα προσπαθήσω να τα συνοψίσω. Αν κάποιος ενδιαφέρεται για κάτι που δεν έχω περιλάβει ή κάποια διευκρίνηση ας ρωτήσει και εδώ είμαστε.

Πλεονεκτήματα:

1. Τρεις στρώσεις πλαστικό (3 layer sandwich construction), πάρα πολύ ανθεκτικό σε κοπανήματα και κακή χρήση.
2. Χαμηλή τιμή αγοράς σε σχέση με τον ανταγωνισμό (περίπου 1000€).
3. Διαστάσεις. Με 56εκ πλάτος, 5.15μ μήκος και μπόλικο χώρο μπορεί να φιλοξενήσει πολλούς διαφορετικούς κωπηλάτες. Από 1.60 μέχρι 1.90, από 50 κιλά μέχρι 100 χωρίς πρόβλημα.
4. Φοβερή σταθερότητα σε κύμα. The more, the better! Χρειάζεται όμως χρήση skeg σε δυνατό αέρα.
5. Απλά φοβερό για surfing
6. Αρκετός αποθηκευτικός χώρος ακόμη και για expeditions.
7. 3 x hatces, το daily hatch έχει μπόλικο χώρο και βολεύει ιδιαίτερα.
8. Πολύ φθηνή αντικατάσταση skeg+συρματόσκοινο στην περίπτωση που χαλάσει.
9. Ποιοτικά λαστιχάκια (bangees).
10. Βάση για πυξίδα
11. Ιδανικό για edging τόσο από αρχάριους όσο και από προχωρημένους. Παίρνει απίστευτη κλίση πριν τουμπάρει.
12. Πολύ εύκολο για escimo roll μιας και είναι low back.
13. Πολύ άνετο κάθισμα.
14. Ποιοτικό και βολικό μοχλό για τη ρύθμιση του skeg.
15. Ευκολία στη χρήση τόσο από αρχάριους όσο και από προχωρημένους.
16. Δεν χρειάζεται πηδάλιο (rudder), πάει τέλεια με το skeg μόνο.
17. Έτοιμες βάσεις για υποδοχή πηδαλίου εφόσον το επιθυμείτε (μέχρι 5 μποφόρ γεμάτα με πλάγιο αέρα δεν το χρειάστηκα ποτέ).
18. Ταχύτητα. Είναι σχεδόν το ίδιο γρήγορο με πολυεστερικά της ίδιας κατηγορίας. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση.

Μειονεκτήματα

1. Έλλειψη ρυθμιζόμενων thigh braces. Μπορείτε να αγοράσετε έξτρα αλλά δεν είναι και ότι καλύτερο σε ποιότητα. Αν κολλήσετε βέβαια κάποιο mnicell foam τότε είστε οκ.
2. Περιορισμός στο μέγεθος του παπουτσιού. Αν φοράτε πάνω από 45 θα πρέπει να χρησιμοποιείται κάποιο πολύ λεπτό νεοπρέν ή κάτι τέτοιο ώστε να μην ακουμπά το πόδι σας στο πάνω μέρος του καγιάκ.
3. Το skeg/συρματόσκοινο ίσως να χρειαστεί λίγο λάδωμα (με σπρέι σιλικόνης). Επίσης έχει πολύ μικρό κενό γύρω του και μαγκώνει εύκολα από πέτρες. Η λύση είναι απλή με ένα σχοινάκι στην τρύπα που έχει έτοιμη.


Έχω δοκιμάσει 9 διαφορετικά μοντέλα καγιάκ πριν καταλήξω στο παραπάνω και πραγματικά είναι ένα εξαιρετικό καγιάκ. Όποιος το πάρει θα το ευχαριστηθεί. Μπορεί εύκολα να το χρησιμοποιήσει κάποιος με ελάχιστη εμπειρία ή ένας έμπειρος καγιάκερ σε surf zone. Το φορτώνεται και για πολυήμερα ταξίδια, πραγματικά ένα καγιάκ που τα κάνει όλα.

Παραθέτω και κάποιες φωτογραφίες από το συγκεκριμένο μοντέλο.
« Τελευταία τροποποίηση: 20 11, 2012, 09:44:35 πμ από stelios »
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com

Random

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 234
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μοντέλο καγιάκ: Tahe Wind 585
Απ: Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
« Απάντηση #1 στις: 20 06, 2012, 06:51:18 πμ »
To νεο reval midi pe ειναι ανασχεδιασμενο τελειως απο το 2011 και μετα, ειναι ενα πολυ καλο playboat με πολυ καλη συμπεριφορα στο σερφ αλλα και σε καιρους γενικα. To κοκπιτ εχει και αυτο αλλαξει οσον αφορα την χωροταξια του κωπηλατη σε σχεση με το παλιο Reval. Ειναι παρομοιο στην φιλοσοφια με το PH Delphin 150 και εκτιμω οτι ειναι ενα ακρως παιχνιδιαρικο σκαφος με δυνατοτητες expedition. Δεν θα αναφερθω σε + και - μιας και η εμπερια μου με το συγκεκριμενο ειναι μηδενικη. Παντως κατα κορον χρησιμοποιειται σαν surf boat σε moving waters. Για το tracking του εχω μια αμφιβολια αλλα οπως λες Στελιο συμπεριφερεται πολυ καλα μονο με skeg. Ενδιαφερουσα σχεδιαση κ εκτιμω οτι μπορεις να κανεις πολλα με αυτο το σκαφος οσον αφορα την προσωπικη εξελιξη/αναβαθμιση του κωπηλατη.. ;)

Leave it to Random to needlessly complicated things

stelios

  • Sys Admin
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 774
  • Age: 41
  • Τόπος: Heraklion, Crete
    • Sea kayaking in Greece
  • Μοντέλο καγιάκ: Valley Gemini,Nordkapp,Etain,NDK Explorer, Romany surf,P&H Scorpio,North Shore Atlantic & Aspect,Capella,Jura MV
Απ: Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
« Απάντηση #2 στις: 20 06, 2012, 07:24:11 πμ »
Pai mei, ξαναγράψε το post σου γιατί από βλακεία μου αντί να πατήσω quote στο μήνυμα σου πάτησα modify και το άλλαξα! Όταν το έσωσα το διαπίστωσα....οπότε το έσβησα. Κάνε τον κόπο να το ξαναγράψεις. Συγνώμη για την ταλαιπωρία.
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com

stelios

  • Sys Admin
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 774
  • Age: 41
  • Τόπος: Heraklion, Crete
    • Sea kayaking in Greece
  • Μοντέλο καγιάκ: Valley Gemini,Nordkapp,Etain,NDK Explorer, Romany surf,P&H Scorpio,North Shore Atlantic & Aspect,Capella,Jura MV
Απ: Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
« Απάντηση #3 στις: 20 06, 2012, 07:28:56 πμ »
Πάντως κατα κορον χρησιμοποιειται σαν surf boat σε moving waters.

Άγγελε αν διαβάσει αυτό κανείς θα μπερδευτεί γιατί θα νομίζει ότι είναι πολύ ασταθές για απλές βόλτες κτλ. Ίσα ίσα, φαντάσου ότι το χρησιμοποιώ σε σχολές με ανθρώπους που δεν έχουν μπει ποτέ σε καγιάκ και κανείς δεν έχει πρόβλημα με τη σταθερότητα. Είναι όσο σταθερό χρειάζεται.

Αν πήγαινα το χρόνο πίσω και αγόραζα ένα καγιάκ με τα χρήματα αυτά, αυτό θα ήταν. Απλά θα του έφτιαχνα αυτά που ανέφερα παραπάνω δηλ foam στα braces + footpegs.
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com

Pai Mei

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 145
  • Age: 38
  • Τόπος: Nότιος Ευβοϊκός
  • Μοντέλο καγιάκ: Perception Essence 17
Απ: Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
« Απάντηση #4 στις: 20 06, 2012, 08:17:39 πμ »
Pai mei, ξαναγράψε το post σου γιατί από βλακεία μου αντί να πατήσω quote στο μήνυμα σου πάτησα modify και το άλλαξα! Όταν το έσωσα το διαπίστωσα....οπότε το έσβησα. Κάνε τον κόπο να το ξαναγράψεις. Συγνώμη για την ταλαιπωρία.

Δεν πειράζει Στέλιο.

Εν συντομία, αυτό που είχα γράψει ήταν ότι από σύντομη επαφή με πολυεστερικό reval midi, αυτό που δεν μου άρεσε ήταν η εργονομία του κόκπιτ, που αναγκάζει τα κάτω άκρα σε σχετικά οριζόντια θέση και δευτερευόντως τα σταθερά, χωρίς αφρώδες υλικό, thigh brace.

Aντιθέτως, μου άρεσε το σταθερό κάθισμα το οποίο και θεωρώ επιβεβλημένο, καθότι οποιαδήποτε άλλη λύση μη σταθερού καθίσματος με ιμαντάκια, πλαστικά βιδάκια σε ενδιάμεσες βάσεις κ.λπ., είναι περιορισμένης αντοχής στο χρόνο.


What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.

stelios

  • Sys Admin
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 774
  • Age: 41
  • Τόπος: Heraklion, Crete
    • Sea kayaking in Greece
  • Μοντέλο καγιάκ: Valley Gemini,Nordkapp,Etain,NDK Explorer, Romany surf,P&H Scorpio,North Shore Atlantic & Aspect,Capella,Jura MV
Απ: Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
« Απάντηση #5 στις: 20 06, 2012, 08:25:26 πμ »
Περιμένω να βρεις χρόνο να γράψεις review για το Perception :D να προσθέσω και εγώ.

Οι κριτικές από τους χρήστες που τα έχουν είδη νομίζω θα βοηθήσει πολλούς πριν αγοράσουν κάτι.

Για το κάθισμα συμφωνώ. Απλά το μειονέκτημα είναι ότι αν δεν βολέψει κάποιον (δεν έχω βρει ακόμη κανέναν που να μην τον έχει βολέψει) δεν έχει ρύθμιση οπότε μπαίνει σε αλλαγές κτλ. Δεν είναι και τόση φασαρία αλλά είναι ένα αλλά....

Το πολυεστερικό δεν το έχω δοκιμάσει αλλά φαντάζομαι θα είναι πάνω κάτω το ίδιο. Έχε υπόψιν ότι στα πολυεστερικά τα braces θέλουν οπωσδήποτε foam γιατί ειδάλλως σε roll ή wet exit μελανιάζεις εύκολα. Στο πλαστικό είναι πιο μαλακό και δεν είναι τόσο απαραίτητο.
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com

Pai Mei

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 145
  • Age: 38
  • Τόπος: Nότιος Ευβοϊκός
  • Μοντέλο καγιάκ: Perception Essence 17
Απ: Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
« Απάντηση #6 στις: 20 06, 2012, 09:06:24 πμ »
Θα γράψω μια κριτική για το Εssence, σύντομα, Στέλιο.

Aκολούθως για το wind 585, αφότου γράψουμε κάποια μίλια, ώστε να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα.


What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.

stelios

  • Sys Admin
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 774
  • Age: 41
  • Τόπος: Heraklion, Crete
    • Sea kayaking in Greece
  • Μοντέλο καγιάκ: Valley Gemini,Nordkapp,Etain,NDK Explorer, Romany surf,P&H Scorpio,North Shore Atlantic & Aspect,Capella,Jura MV
Απ: Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
« Απάντηση #7 στις: 05 10, 2012, 06:23:01 μμ »
Σύντομα review και για το Reval Midi fiberglass μιας και έχω ένα στην κατοχή μου εδώ και μερικές ημέρες.
Είναι έρωτας αυτό το σκάφος  ;D
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com

Random

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 234
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μοντέλο καγιάκ: Tahe Wind 585
Απ: Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
« Απάντηση #8 στις: 05 10, 2012, 06:51:57 μμ »
Σύντομα review και για το Reval Midi fiberglass μιας και έχω ένα στην κατοχή μου εδώ και μερικές ημέρες.
Είναι έρωτας αυτό το σκάφος  ;D

Θελω κ εγω.. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Leave it to Random to needlessly complicated things

Pai Mei

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 145
  • Age: 38
  • Τόπος: Nότιος Ευβοϊκός
  • Μοντέλο καγιάκ: Perception Essence 17
Απ: Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
« Απάντηση #9 στις: 13 10, 2012, 09:34:24 μμ »
Πρώτες εντυπώσεις από Tahe Reval Midi PE, εν αναμονή δοκιμής του σε καιρό.

Συνθήκες δοκιμής: <2b.

Aυτό που κατ' αρχάς με εντυπωσίασε στο εν λόγω σκάφος ήταν το γλίστρημά του στο νερό και η ευελιξία του, σε βαθμό που κάνει το Essence 17 να μοιάζει με δυσκίνητο θωρηκτό συγκριτικά.

Έχει μια νευρικότητα στην στατική του ευστάθεια και στον τρόπο με τον οποίο μποτζάρει -σε αντίθεση με το Essence που είναι νταμάρι- η οποία όμως δεν μεταφράζεται σε τάση ανατροπής. Είναι καθαρά θέμα συνήθειας και προσαρμογής.

Η ικανότητά του να επιταχύνει υπερνικώντας την αντίσταση του νερού είναι εντυπωσιακή για PE σκάφος αυτού του μεγέθους, αλλά ως προς την μέγιστη ταχύτητα θα περιμένω να βάλω πάνω GPS για μια πιο αξιόπιστη αναφορά. Το στρίψιμό του με edging είναι εντυπωσιακό και θεωρώ ότι πραγματικά το πηδάλιο θα του είναι άχρηστο στο 99,9% των περιπτώσεων. Το roll έρχεται αβίαστα και πολύ πιο εύκολα συγκριτικά με το Essence.

Γενικώς, η swede αρχιτεκτονική και το μικρότερο πλάτος φαίνεται ότι έχουν κατά βάσιν συμβάλλει σε αυτή την αίσθηση ελαφρότητας και ευελιξίας που δίνει το σκάφος.

Όπως ανέφερε κι ο Στέλιος παραπάνω ένα από τα κατασκευαστικά του πλεονεκτήματα είναι το PE τριπλής στρώσης, κάτι το οποίο είναι αισθητό και στην πράξη, το σκάφος δείχνει "τσιμέντο" σε σύγκριση με το λεπτό, ευαίσθητο skin του Essence.

Τι δεν μου άρεσε/χρήζει βελτίωσης:

Το πηδάλιο δείχνει κινέζικη φτηνοκατασκευή του χειρίστου είδους -καμία σχέση με τη 'μασίφ' κατασκευή του Perception- που δεν συνάδει με την γενικά προσεγμένη ποιοτικά εικόνα του σκάφους. Δεν μου άρεσε επίσης, που τα καπάκια δεν ήταν συνδεδεμένα με ελαστικά κορδώνια με το σκάφος (υπάρχει ωστόσο πρόβλεψη).
Στη θέση κωπηλασίας κατάφερα τελικά να βολευτώ αλλά σίγουρα δεν φτάνει σε εργονομία τη μελετημένη θέση του Perception. Αυτό που μου έλειψε περισσότερο ήταν η ρύθμιση εδράνου για στήριξη μηρών, με αποτέλεσμα τα πόδια να είναι λίγο "στον αέρα". Αν το κάθισμα διέθετε αυτή τη δυνατότητα τα πράγματα θα ήταν αισθητά καλύτερα.
Τέλος, οι χώροι αποσκευών είναι αρκετά περιορισμένοι -πολύ μικρότεροι από του Essence- που σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνεις πάρα πολύ αυστηρή διαλογή του τι θα πάρεις μαζί σου, αν πρόκειται να φύγεις για πολυήμερο expedition.

Στο τελευταίο μου ταξίδι είχα τη δυνατότητα να παρατηρήσω ως τρίτος την πλεύση του απ' έξω σε καιρούς μέχρι 5b, ως επί το πλείστον πρύμα. Πράγματι το σκάφος στα πρύμα είναι άπιαστο. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμα κι όταν εγώ με το Essence κατέβαινα με τη μέγιστη ταχύτητά μου στην κοιλότητα του κύματος, το Reval πέρναγε από δίπλα μου με περίπου 1,5 φορά την ταχύτητά μου και χωρίς ο κωπηλάτης του να ιδρώνει και ιδιαίτερα.

Περιμένω να το δω και ο ίδιος σε καιρό και θα επανέλθω.







What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.

Random

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 234
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μοντέλο καγιάκ: Tahe Wind 585
Απ: Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
« Απάντηση #10 στις: 16 10, 2012, 10:06:15 μμ »
Απο οσα ειπε ο Στελιος και ο Αγγελος καταλαβαινω οτι το midi ειδικα το νεο μοντελο και οχι το παλιο, πρεπει να ειναι ενα πολυ καλο και ακριβες στους χειρισμους σκαφος. Αυτο που ισως βλεπω σαν μειονεκτημα ειναι οτι εχει μικρους αποθηκευτικους χωρους. Επισης λειπει κ το μπροστινο day hatch το οποιο πιστεψτε με ειναι τοσο μα τοσο βολικο. Οσον αφορα την θεση του κοκπιτ θα ελεγα οτι γενικα η ταχε δν φημιζεται και πολυ για τα τελεια εργονομικα κοκπιτ, αλλα η κατω ρυθμιση των μηρων που ανεφερε ο Αγγελος συνανταται σε πολυ λιγες μαρκες καγιακ και απορω κ εγω γιατι δν υπαρχει μια τοσο σημαντικη ρυθμιση. Οσον αφορα το πηδαλιο ειναι το πιο απλο smarttrak το ειχα και εγω στο lifestyle 500. Κάνει την δουλεια του αλλα δείχνει όντως φθηνιάρικο. Εκτιμώ ότι το νεο πολυεστερικό Reval midi πραγματικά θα ζωγραφίζει.

Leave it to Random to needlessly complicated things

stelios

  • Sys Admin
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 774
  • Age: 41
  • Τόπος: Heraklion, Crete
    • Sea kayaking in Greece
  • Μοντέλο καγιάκ: Valley Gemini,Nordkapp,Etain,NDK Explorer, Romany surf,P&H Scorpio,North Shore Atlantic & Aspect,Capella,Jura MV
Απ: Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
« Απάντηση #11 στις: 16 10, 2012, 10:30:50 μμ »
Μια παρατηρήση επειδή έχει αναφερθεί αρκετές φορές σχετικά με το χώρο.
Το Reval Midi δεν είναι expedition καγιάκ οπότε δεν έχει τους χώρους που κάποιοι μπορεί να θέλουν. Η ερώτηση που πρέπει να κάνει ο υποψήφιος αγοραστής είναι κάθε πότε κάνει πάνω από 2 ημέρες εκδρομές;

Επίσης ο χώρος είναι υπεραρκετός αν έχετε compact εξοπλισμό. Εγώ μέχρι 7 ημέρες έχω κάνει με τα πάντα στο καγιάκ (και νερό 14 λίτρα).

Επίσης το εμπρός hatch σε πολλά καγιάκ (πχ στο P&H Scorpio LV) είναι τελείως μάπα μιας και εμποδίζει πολύ την κίνηση. Στο δικό σου Άγγελε είναι οκ γιατί είναι άλλο σκαρί.

Επίσης το πηδάλιο είναι άχρηστο σε British style kayak  ;)  :P

Ελαστικά κορδόνια βάζεις με 1 ευρώ κόστος. Υπάρχει υποδοχή και μέσα αλλά και απέξω.

Τα καθίσματα στα καγιάκ είναι μια πονεμένη ιστορία γενικώς, το Reval έχει μια χαρά κάθισμα για τους περισσότερους. Όσοι αναζητούν κάτι διαφορετικό αναγκαστικά θα φύγουν σε λύση foam. Στο Internet βρίσκεις με 50$.

Random, το πολυεστερικό δεν έχει καμιά σχέση με το πλαστικό (στην πλεύση, εμφάνιση, ευστάθεια), δεν συνιστάτε για αρχάριους γιατί η αρχική και δευτερεύουσα σταθερότητα δεν είναι τόσο καλή (βασικά είναι η μέρα με τη νύχτα με το PE).
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com

Random

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 234
  • Τόπος: Αθηνα
  • Μοντέλο καγιάκ: Tahe Wind 585
Απ: Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
« Απάντηση #12 στις: 16 10, 2012, 11:40:09 μμ »
Είχα την τύχη να κωπηλατήσω σήμερα το Reval midi pe σε συνθήκες καιρου 6 τοπ. 7 με νοτια φυσικα. Θα παραθεσω πρωτα μερικα σχολια κατασκευαστικα και μετα θα αναφερθω στο θεμα της πλευσης.

1. Καλη και στιβαρη κατασκευη. Η αντιθεση του εξωτερικου κοκκινου με το παλ εσωτερικο χρωμα ειναι καλη. Η θεση ειναι τροποποιημενη και δν ειναι σαν του παλιου ρεβαλ. Φαινεται σαν να ειναι ελαφρα ανασηκωμενη στο εμπρος της μερος.
2. Η εργονομια στο κοκπιτ ειναι αρκετα καλη και το βρηκα εξαιρετικα βολικο οταν καθισα. Το δε εσωτερικο υψος ειναι χαμηλο αρκετα, πραγμα που εμενα στο 1.86 με δυσκολεψε λιγο στο πως θα μπω. Πρεπει να ανασηκωσω την λεκανη για να συρταρωσω τα ποδια μου εμπρος. Οταν μπηκα ομως ενοιωθα πολυ ανετα. Στα μειον η στηριξη της μεσης η οποια δν ηταν τοσο καλη και ισως στα πολλα μιλια να με κουραζε.
3. Επισης οι χειρολαβες μεταφορας ειναι καλες αλλα ειδικα η πισω βρισκει πανω στο πηδαλιο οταν πας να το σηκωσεις και θελει λιγη προσοχη.
4. Το βαρος του μου φανηκε αρκετο αλλα στην θαλασσα ειναι πολυ ευκινητο. Υποθετω οτι πρεπει να ζυγιζει πανω κατω 28 με 30 κιλα.
5. Επισης παρατηρησα οτι το σκεγκ κολλα καπως σε αντιθεση με το 585 που ανεβοκατεβαινει πολυ ευκολα. Επισης το πηδαλιο δν ανεβαινει στην θεση στοιβασιας και πρεπει να το ανεβοκατεβασεις μια δυο φορες για να ανεβει κανονικα.
6. Ολα τα υπολοιπα κατασκευατικα ειναι πολυ καλα, αν και παρατηρησα και μια δυσκολια για να κλεισω τα καπακια στα ταμπουκια. Στα (+) η θεση υποδοχης για πυξιδα.

Οταν πρωτομπηκα στο νερο για πρωτη φορα σημερα και με παρα πολυ ασχημες συνθηκες οπως ανεφερα, αρχικα μου φανηκε λιγο ασταθες, αλλα τελικα δν ειναι, απλα μπορει να παρει μεγαλες κλισεις πανευκολα. Σιγουρα ομως δεν απευθυνεται σε αρχαριους κωπηλατες.
Στα ορτσα λοιπον το σκαφακι παει πολυ καλα, κοπαναγε βεβαια και μερικες φορες βυθιζε την πλωρη στο κυμα. Σε καμμια περιπτωση ομως δν παρατηρησα το φαινομενο σταρτ-στοπ στο ανεβοκατεβασμα. Οσο περναγε η ωρα αισθανομουν ολο και μεγαλυτερη ασφαλεια δεχομενος χτυπηματα απο τεραστια κυματα απο ολες τις μπαντες. Το σκαφος παει πολυ καλα στην τεταραγμενη θαλασσα και δν σε τρομαζει. Εκανα brace 2 ή 3 φορες. Παροτι ειχα κατω το πηδαλιο για ασφαλεια, οταν το σηκωσα καταλαβα οτι το σκαφος αυτο δν χρειαζεται πηδαλιο. Στριβει πανευκολα με λιγοστο edging και οπου το βαλεις παει.
Στον καιρο αλα μπαντα με μισο σκεγκ το ρεβαλ παει πολυ καλα και οσο μεγαλα κυματα και αν συναντησεις δν σε φοβιζει καθολου πας με χαρακτηριστικη ανεση.
Στον καιρο πριμα δλδ στο σερφ το ρεβαλ απλα γ@μει. Ειναι ευθυβολο παρα πολυ αναπτυσσει μεγαλη ταχυτητα και παρουσιαζει ελαχιστο broach. Κυριο συστατικο επιτυχιας που ξεχωρισε για εμενα ειναι η μεταφορα βαρους που συναντας στα αγγλικα σκαφη. Σκυβοντας μπροστα το σκαφος μεταφεροντας το κεντρο βαρους πανευκολα επιταχυνει σαν βολιδα, ενω οταν θες να πας κουλ και με ασφαλεια απλα κανεις λιγες κουπιες και το σκαφος τα κανει ολα μονο του. Παιρνοντας φορα σε ενα μεγαλο κυμα το σκαφος βυθισε πλωρη εκανε broach και με ανετρεψε βιαια χωρις να καταλαβω τι ειχε γινει. Βεβαια αυτο δν θα ειχε συμβει αν πηγαινα λιγο πιο αργα. Γενικα στα πριμα το σκαφος για εμενα παιρνει αριστα. Με μισο σκεγκ κ χωρις πηδαλιο απολαμβανεις τελειο σερφ.
Στα ρολλ το ρεβαλ γυρνα τοσο ευκολα που αν δν το συνειδητοποιησεις μπορει να ανατραπεις απο την αντιθετη πλευρα. Αρα και εδω παιρνει αριστα. Το layback ειναι πολυ καλο και μπορεις ανετα να ξαπλωσεις ανασκελα στο σκαφος και να κανεις ρολ.
Γενικα εκτιμω οτι για σκαφος  πολυαθυλενιου ειναι πολυ γρηγορο και τρομερα παιχνιδιαρικο.
Κλεινοντας μπορω να πω οτι το σκαφος αυτο με αφησε με ενα μεγαλο χαμογελο βγαινοντας απο την θαλασσα. Το συνιστω ανεπιφυλακτα σε καποιον που του αρεσουν τα brit σκαρια και γουσταρει παιχνιδια στο σερφ και τεχνικες. Τελος θεωρω τους χωρους αποθηκευσης στα ταμπουκια αρκετα μικρους ακομα κ για μικρες αποδρασεις, πραγμα που μπορει να διορθωθει υποθετω με ενα μεγαλο deck bag. Αυτα τα ολιγα απο την μικρη αλλα δυνατη μου εμπειρια με το νεο Reval midi pe :D :D :D
« Τελευταία τροποποίηση: 28 10, 2012, 10:57:29 μμ από Random »

Leave it to Random to needlessly complicated things

stelios

  • Sys Admin
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 774
  • Age: 41
  • Τόπος: Heraklion, Crete
    • Sea kayaking in Greece
  • Μοντέλο καγιάκ: Valley Gemini,Nordkapp,Etain,NDK Explorer, Romany surf,P&H Scorpio,North Shore Atlantic & Aspect,Capella,Jura MV
Απ: Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
« Απάντηση #13 στις: 28 11, 2012, 07:07:49 μμ »
Stelios
www.enjoy-crete.com
Outdoor activities in Crete
eshop: https://eshop.enjoy-crete.com

Pai Mei

  • Full Member
  • ***
  • Μηνύματα: 145
  • Age: 38
  • Τόπος: Nότιος Ευβοϊκός
  • Μοντέλο καγιάκ: Perception Essence 17
Απ: Tahe Reval Midi - πολυαιθυλένιο
« Απάντηση #14 στις: 03 12, 2012, 03:25:32 μμ »
Προχθές, κόλλησε το καρινάκι κατεβασμένο, μετά την προπόνηση και δεν πρόλαβα να το λύσω από μέσα να δω τι συμβαίνει.

Φαίνεται, πάντως, σαν να έχει κάποιο πρόβλημα ο μηχανισμός του skeg και όχι σαν να έχει μπει κάποιο πετραδάκι. Δηλ. το κλείνεις με το χέρι, το κρατάς και μόλις το αφήσεις επανέρχεται αμέσως μόνο του σε θέση ανάπτυξης. Το χειριστήριο δεν κουνιέται πάντως, καθόλου.

Μοιάζει σαν να έχει φύγει από τη θέση του κάποιο ελατήριο/ντίζα.

Πρέπει να δούμε ποιό είναι το πρόβλημα, γιατί αν σου τύχει αυτό μέσα δεν θα είναι και ό,τι καλύτερο.


What the sea wants, the sea will have. The 1.000nm Project.